.

Beantwoord

Is er een speciale bundel voor bellen/internet in zone 3/4 in het buitenland?

  • 26 August 2017
  • 2 reacties
  • 342 Bekeken

Ik ga naar zuid Afrika, Namibië, botswana (zone 3) en Zimbabwe (zone 4). Is er een aparte bundel die ik kan kopen om in deze zones ook gebruik te kunnen maken van mijn mobiele telefoon zonder dat de kosten enorm hoog oplopen?

Wat zijn de precieze kosten per mb en belminuut in deze zones?
icon

Beste antwoord door wimj12 26 August 2017, 18:31

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Kort samengevat: dit soort bundels heeft Simyo niet, en bellen en internetten kost een vermogen. Een enkel tekst whatsappje valt wel mee, maar alles daarbuiten niet.

Wifi of een lokale sim is de beste oplossing.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Tara,

Welkom op het Simyo Forum! 🙂 Wat ontzettend gaaf dat je naar Zuid Afrika gaat! Ga je voor langere tijd op reis?

Wat wimj12 zegt klopt, we hebben helaas geen aparte bundels voor zone 3 en 4. Bellen, gebeld worden en voicemail afluisteren in zone 3 kost €2,542 per minuut. Je betaalt €0,508 per sms. Bellen en voicemail beluisteren in zone 4 kost je €4,576 per minuut, gebeld worden kost €2,542 per minuut en voor een sms betaal je €0,508. Voor internetten betaal je in beide zones €5,00 per MB. Meer informatie over alle tarieven kun je terugvinden op deze pagina. Als je van plan bent om veel gebruik te willen maken van je telefoon als je op reis bent, dan is het aan te raden om lokaal een simkaart aan te schaffen. Dat zal een hoop schelen in de kosten.

Laat je het me weten als je hier nog vragen over hebt?

@ wimj12 dank je wel voor de uitleg!

Groetjes,
Els

Reageer