Skip to main content
Is het ook mogelijk om in het buitenland voor 1 of 2 weken een bundel te kopen nu internetten in het buitenland mogelijk is geworden. En als dat niet kan: hoe ga ik het dan regelen? Wat is bijvoorbeeld 'pay as you go' ?

Lees ik hier ook ergens op het forum, nooit van gehoord. Regel ik dat hier of als ik in Frankrijk of Spanje zit?
Het is niet mogelijk een bundel voor in het buitenland af te sluiten! Je kunt echter wel internetten in het buitenland volgens het 'pay as you go' principe. Dat is gewoon: Je betaald een bepaald tarief per MB dat je gebruikt.



In Spanje en Duitsland betaal je 55 cent per MB.



Voordat je naar het buitenland gaat moet je de optie "Internet op mobiel - buitenland" aanzetten op mijn simyo. Op vakantie ZO min mogelijk MBs gebruiken, want die zijn DUUR!
Is het ook mogelijk om in het buitenland voor 1 of 2 weken een bundel te kopen nu internetten in het buitenland mogelijk is geworden. En als dat niet kan: hoe ga ik het dan regelen? Wat is bijvoorbeeld 'pay as you go' ?

Lees ik hier ook ergens op het forum, nooit van gehoord. Regel ik dat hier of als ik in Frankrijk of Spanje zit?




Hoi Wielke,



Welkom op het forum!

Simyo heeft geen bundel om gebruik te maken van het internet in het buitenland. Het verbruik word per MB in rekening gebracht. Er is geen sprake van een pay as you tarief. Of Simyo met een bundel komt voor het buitenland om gebruik te maken van het internet is niet bekend.



@ Groentjuh bedankt voor het meedenken.

Reageer