.

Beantwoord

Internetbundel voor het buitenland

  • 8 July 2013
  • 4 reacties
  • 592 Bekeken

Goedemiddag,

Bij heel veel providers kun je een buitenlandbundel aanschaffen voor een kleine vergoeding, zodat je ook voordelig in het buitenland gebruik kunt maken van je mobiele internet.
Is dit ook mogelijk bij SimYo?
icon

Beste antwoord door Natascha 9 July 2013, 15:44

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +6
Goedemiddag,

Bij heel veel providers kun je een buitenlandbundel aanschaffen voor een kleine vergoeding, zodat je ook voordelig in het buitenland gebruik kunt maken van je mobiele internet.
Is dit ook mogelijk bij SimYo?


Hoi 4DArchitecten,

Welkom op het forum!
Simyo heeft helaas geen bundel om gebruik te maken van het internet in het buitenland. Wellicht komt deze er in de toekomst.
Badge +2
Wat is dit voor raars? Waarom kan je dan online een keuze maken dat je WEL internet in buitenland wil? En dan commentaar van scotman alsof het aan ons ligt als het niet werkt. Alles gedaan, was vandaag in België, providers aan en uit, toestel aan en uit. Niets werkt. N simyo reageert gewoon niet op mails en tweets. Ik ga toch maar andere provider zoeken. ****
Reputatie 7
Badge +9
Begrijp niet wat er raar is. Het is goed dat de klant zelf kan beslissen of buitenland internet aan moet staan of niet, lijkt me vooral handig als je in de grensstreek woont en wilt voorkomen dat je per ongeluk via een duur buitenlands netwerk gaat internetten. Een mogelijke oorzaak dat "niets werkte" in Belgie is dat bellen in en naar het buitenland niet aanstond op Mijn Simyo.
Badge +6
Wat is dit voor raars? Waarom kan je dan online een keuze maken dat je WEL internet in buitenland wil? En dan commentaar van scotman alsof het aan ons ligt als het niet werkt. Alles gedaan, was vandaag in België, providers aan en uit, toestel aan en uit. Niets werkt. N simyo reageert gewoon niet op mails en tweets. Ik ga toch maar andere provider zoeken. ****

Hoi Kas2u,

Simyo heeft er voor gekozen de optie standaard uit om hoge kosten bij klanten te verkomen die geen gebruik willen maken van het internet in het buitenland. Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad via twitter en dat de optie is gerest. Graag verneem ik van je of je gebruik kan maken van het internet.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.

Reageer