Skip to main content
Iedere keer hetzelfde sinds ik bij simyo ben. Zodra ik in het buitenland ben werkt mijn internet niet. De instelling staat aangevinkt. Heb ook al de handmatige instellingen gecontroleerd. Dat staat ook goed. Bellen en sms doet het ook prima. Kunnen jullie eens kijken waar het aan ligt. Heb gewoon een abonnement. Geen prepaid.
Hoi pgakant, welkom op ons forum!



Allereerst: sorry dat je zo lang hebt moeten wachten op een reactie. We proberen altijd binnen een werkdag te reageren, maar helaas is dat deze keer niet gelukt.



Wat lastig dat je je internet in het buitenland niet aan de praat krijgt. Ik heb zojuist in je aansluiting Internet op je mobiel - Buitenland opnieuw aangemeld. Wil jij je telefoon opnieuw opstarten en me laten weten of het dan wel lukt?
Bedankt voor je reactie. Helaas ben ik er nog niet mee geholpen. Nadat ik hem opnieuw opgestart heb geeft hij nog steeds aan dat de internet verbinding niet werkt.

Wel kreeg ik nu voor het eerst aan de bovenkant in mn scherm er even een extra symbool bij. Een E met 2 van die pijltjes erbij die oplichten af en toe. Dat gaf me hoop want dat heb ik nog nooit gehad. Maar helaas. Blijkt toch niet voldoende te zijn. Nog andere opties die ik kan proberen?
Hoi pgakant,



Jammer dat het niet lukt. Het aparte is dat ik wel zie dat je simkaart verbinding maakt. Ik zie kleine datasessies op 7 t/m 9 augustus in Frankrijk. Er wordt dus wel verbinding gemaakt.



Welke melding krijg je als je probeert te internetten? Ben je nog steeds in Frankrijk en met welk netwerk heb je nu verbinding?



Ik hoor ook graag van je welke netwerken er allemaal verschijnen als je handmatig ze selecteert. Kun je ze daarnaast allemaal bij langsgaan? Met sommige netwerken kun je alleen bellen en sms’en en niet internetten. Dit kan een reden zijn dat het nog niet lukt.



Als het mogelijk is, wil je je simkaart dan testen in een andere telefoon?

Reageer