.

Beantwoord

Internet Spanje werkt niet, wie helpt mij?

  • 3 November 2015
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Ik was enkele weken gelden in Duitsland en had probleemloos toegang tot internet. Ik ben nu in Spanje en krijg maar geen toegang tot internet. Aan de instellingen in Mijn Simyo en de telefoon heb ik niets veranderd. Wie helpt mij?
icon

Beste antwoord door Naomi 5 November 2015, 10:50

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Hans504, welkom op het Simyo forum!

Ik begrijp dat je aan de instellingen van je telefoon niks hebt veranderd. In het buitenland hoort de optie 'Data roaming' altijd aan te staan als je daar wilt bellen en internetten. Ik begrijp dat deze dus aanstaat 🙂

In je gegevens zie ik dat de optie 'Bellen in en naar het buitenland' en 'Internet op je mobiel - buitenland' aanstaat. Hier ligt het gelukkig ook niet aan. Ik heb de opties nu een reset gegeven. Wil je je telefoon uit- en aanzetten? 😳 Je telefoon gaat zich dan opnieuw aanmelden met de nieuwe instellingen.

Kun je wel bellen in Spanje? En zie je wel een netwerk staan waarmee je verbonden bent? Wil je eens proberen om handmatig in je telefoon een netwerk te selecteren? Je kan alle netwerken bij langsgaan. Geef je ook door van welk type telefoon je gebruikmaakt?

Reageer