Skip to main content

.

Ik heb geregeld problemen met het internet in het buitenland. Gezien ik bij de grens met Duitsland werk is dit zeer vervelend. Ik heb al mijn telefooninstellingen vergeleken met mijn vader, die hetzelfde abonnement heeft en deze zijn gelijk. Echter heeft hij deze problemen niet. Zou dit aan mijn simkaart kunnen liggen? 

Heb je al eens handmatig een andere provider gekozen voor een beter resultaat @mirthexdancelove ?

 


Hoi @mirthexdancelove,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert. Ik vraag mij net zoals @JanD af of je al hebt geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Het kan zijn dat een buitenlands netwerk betere verbinding heeft aangezien je dichtbij de grens werkt. 

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Seren


Hoi @Seren,

Zeker heb ik dit ook al geprobeerd, dit werkt helaas niet. Echter de problemen bevinden zich dan ook in het buitenland en niet in NL zelf. 
 

Groetjes Mirthe


Zeker heb ik dit ook al geprobeerd, dit werkt helaas niet. Echter de problemen bevinden zich dan ook in het buitenland en niet in NL zelf. 

 

Ik heb even op je aansluiting gekeken en ik zie dat je een verouderde simkaart hebt, dit zou een reden kunnen zijn dat je verbinding minder goed is. Ik heb daarom kosteloos een nieuwe simkaart voor je aangevraagd, hier ben je als het goed is ook over geïnformeerd per e-mail. Laat je mij weten of je situatie is verbeterd als je de nieuwe simkaart hebt ontvangen en getest? 


Bedankt @Seren, ik zie het in de mail. Ik hou je op de hoogte!


Hoi @mirthexdancelove,

Bedankt voor je reactie. Wij horen het graag van je! 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Reageer