Ik heb geregeld problemen met het internet in het buitenland. Gezien ik bij de grens met Duitsland werk is dit zeer vervelend. Ik heb al mijn telefooninstellingen vergeleken met mijn vader, die hetzelfde abonnement heeft en deze zijn gelijk. Echter heeft hij deze problemen niet. Zou dit aan mijn simkaart kunnen liggen?
Heb je al eens handmatig een andere provider gekozen voor een beter resultaat
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert. Ik vraag mij net zoals
Ik hoor graag van je!
Groetjes,
Seren
Hoi
Zeker heb ik dit ook al geprobeerd, dit werkt helaas niet. Echter de problemen bevinden zich dan ook in het buitenland en niet in NL zelf.
Groetjes Mirthe
Zeker heb ik dit ook al geprobeerd, dit werkt helaas niet. Echter de problemen bevinden zich dan ook in het buitenland en niet in NL zelf.
Ik heb even op je aansluiting gekeken en ik zie dat je een verouderde simkaart hebt, dit zou een reden kunnen zijn dat je verbinding minder goed is. Ik heb daarom kosteloos een nieuwe simkaart voor je aangevraagd, hier ben je als het goed is ook over geïnformeerd per e-mail. Laat je mij weten of je situatie is verbeterd als je de nieuwe simkaart hebt ontvangen en getest?
Bedankt
Hoi
Bedankt voor je reactie. Wij horen het graag van je!
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.