.

Beantwoord

Internet in het buitenland. Hoe kan ik internetten zonder hoge kosten?

  • 11 May 2016
  • 4 reacties
  • 221 Bekeken

hallo simyo in juni ga ik week naar turkije en in augustus ga ik een weekend naar België en zou ik ook daar graag gebruik willen maken van jullie internet is er ook een bundel voor in het buitenland want aangezien ik daar geen of weinig wifi tot mijn beschikking heb en ook niet zit te wachten op een onverwachts grote rekening zou dat wel fijn zijn als dat zou kunnen want elke keer een andere simkaart kopen in het buitenland kom ik ook niet veel verder mee kunnen jullie mij helpen dank u
icon

Beste antwoord door Tiury 12 May 2016, 10:40

Bekijk originele reactie

4 reacties

Simyo heeft (nog) geen buitenland bundels. Op dit moment is er een overgangsregeling.... MB in de EU kost €0.0605 per MB.

https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/faq-wijziging-roamingtarieven-binnen-de-eu-33145
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Ashleyswinkels, welkom op het Simyo forum 🙂.

Zoals Friesian aangeeft, hebben we bij Simyo helaas geen buitenland bundels. Hierbij moet ik ook zeggen dat de reactie van Friesian enkel betrekking heeft op je reisje naar België, dit ligt in tegenstelling tot Turkije inderdaad in de EU.

In Turkije adviseer ik je om internet gewoon uit te zetten en te laten. Een MB in Turkije is namelijk € 5,- per MB. Hier is het dus zaak dat je vooral gebruik maakt van wifi 🙂.

Heb je zo antwoord gekregen op je vraag?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie Friesian!
Oke het is duidelijk nu bedankt!
Reputatie 6
Badge +10
Graag gedaan Ashleyswinkels!

Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je natuurlijk weer graag terug op het Simyo forum 🙂.

Prettige vakantie(s) alvast!

Groetjes, Tiury

Reageer