Skip to main content

.

Ik ben onlangs overgestapt van KPN naar Simyo. Helaas merkte ik dat ik in Duitsland geen internetverbinding heb. Roaming staat aan en ook in mijn Simyo staande instellingen correct. Door te stoppen op een parkeerplaats en handmatig een netwerk te selecteren kon ik een ander netwerk selecteren zodat ik m’n navi kon gebruiken. Dit is niet werkbaar omdat ik start in Nederland maar de verbinding wegvalt zodra ik de grens overga. Bij mijn vorige provider ging dit automatisch. 

Wat kan ik veranderen om dit ook bij Simyo automatisch te laten gebeuren? Ik hoor het graag.

Had ik ook al in gedachten om over te stappen 

maar wat ik het vreemdste vind waarom het ene kaartje van simyo standaard op het kpn netwerk ingesteld staat en je ook niet kunt kiezen naar simyo en diegene die in beeld simyo hebben staan geen internet automatisch krijgt in het buitenland 

Dat is inderdaad vreemd. Misschien dat als je op KPN staat dat dan het internet in het buitenland wel werkt.

Dat is inderdaad vreemd. Misschien dat als je op KPN staat dat dan het internet in het buitenland wel werkt.

Dat werkt inderdaad zodra je op kpn staat werkt het zonder problemen heb nu meerdere gebruikers gesproken en iedereen die simyo in beeld heeft staat als provider moet handmatig schakelen en diegene waar kpn als provider staat daar schakeld hij zonder problemen

dus de fout ligt hoe dan ook bij @simyo ben benieuwd hoe dit kan en opgelost gaat worden 

Ik ben nu weer in belgie en weer dezelde problemen met Simyo. Het begint nu echt irritant te worden.

Het probleem wordt door Simyo ook niet serieus geworden....

Nee na meerdere keren gebeld te hebben kreeg ik als antwoord dat het aan mijn telefoon ligt mmmmm heb hier 2x nieuw en meerdere oude toestellen liggen zowel Android als iOS dus allemaal kapot aldus simyo

Reageer