.

Beantwoord

Internet in buitenland werkt niet, kan iemand hier naar kijken?

  • 26 August 2014
  • 1 reactie
  • 327 Bekeken

Goedenavond,

Morgen ga ik voor 2 dagen naar duitsland. De laatste keer dat ik daar in Juli was, had ik geen internet.

Via een collega z'n mobiel heb ik een tijd gebeld en instellingen op mijn eigen mobiel veranderd, en dan zou het 's avonds na 6 uur moeten werken.
Nou, niet dus. 2 dagen zonder internet gezeten.

3 weken geleden ging ik naar turkije op vakantie. Gebeld met Simyo dat ik nu wel internet op mijn mobiel wilde hebben. Volgens de mevrouw die me hielp zou ik gewoon internet moeten hebben met de huidige instellingen. Nou NIET dus..

Morgen ga ik dus weer naar het buitenland en zou graag willen dat ik nu WEL op internet kan!

Graag reactie!

MVr.gr.
André
icon

Beste antwoord door Tiury 28 August 2014, 13:03

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi athakvoort, welkom op het Simyo forum 🙂

Het lijkt mij vervelend dat je vaak heb moeten bellen en dat er nog geen oplossing is gekomen. Internet in het buitenland is tenslotte heel erg praktisch.

Met de IT-afdeling ben ik je aansluiting nagelopen en hier lijkt zoals mijn collega al heeft aangegeven dat je simkaart helemaal klaar staat voor gebruik. Toch ben ik momenteel bezig om je aansluiting een nieuwe netwerkverbinding te geven. Hiervoor moet je even de simkaart uit je telefoon halen voor een minuut of 10, waarbij je telefoon ook uitgezet moet worden. Hierna start je de telefoon met simkaart erin weer op en zoek je naar het best beschikbare netwerk.

Mocht dit niet werken, hebben wij een topic op het forum waar er een test is geweest onder klanten over internet in het buitenland en welke instellingen daarbij het beste werken. Dit topic kun je hier vinden.

Je kunt me ook het type van je telefoon doorgeven, zodat ik zelf de optimale instellingen voor je kan zoeken 🙂 Daarbij is het handig om te vermelden welke instellingen je nu in de telefoon hebt staan.

Reageer