.

Beantwoord

Internet in buitenland uitgezet en toch dataverbruik in Spanje

  • 30 July 2013
  • 4 reacties
  • 722 Bekeken

Hi,

Zoals de titel aangeeft heb ik schijnbaar toch data verbruikt in spanje. Dit terwijl ik datagebruik in het buitenland heb uitgezet via mijn.simyo.
Naar mijn weten heb ik alleen data verbruikt via de wifi van de camping.


Mvg

Bas
icon

Beste antwoord door Natascha 31 July 2013, 10:47

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Bassa, hartelijk welkom op dit forum!

Heb je in Mijn Simyo het internetgebruik buitenland voor je vertrek uitgezet en heb je in je toestel roaming voor dataverkeer uitgezet?

Als dit gebeurd is zou er geen dataverkeer in het buitenland mogelijk moeten zijn.

Op Mijn Simyo kan je het verbruik per dag zien. Indien er onverklaarbare data staan moet je even contact opnemen met de klantenservice.
Hi franswon,

Ja ik had data in buitenland uitstaan. Alleen roaming op mijn toestel had ik wel aan. Omdat ik dacht dat ik dat niet hoefde uit te zetten, aangezien ik het uitgezet had op mijn simyo
Reputatie 7
Badge +9
Hoi,

Het is sowieso veiliger om het op je toestel ook uit te zetten, als er iets misloopt tijdens een update o.i.d. bij Simyo heb je kans dat je instellingen gereset worden.

Ik denk (weet het vrijwel zeker) dat als je toch dataverbruik hebt in Mijn Simyo dit na overleg met de klantenservice niet op je rekening komt.

Neem morgen even contact op, dan hoor je het wel.
Badge +6
Hi,

Zoals de titel aangeeft heb ik schijnbaar toch data verbruikt in spanje. Dit terwijl ik datagebruik in het buitenland heb uitgezet via mijn.simyo.
Naar mijn weten heb ik alleen data verbruikt via de wifi van de camping.


Mvg

Bas


Hoi Bassa,

Vervelend om te lezen dat er onterecht kosten in rekening zijn gebracht. Ik heb de kosten voor je gecrediteerd.
De creditering vindt je terug op de factuur van de maand juli. Onze excuses voor het ongemak.

Reageer