Skip to main content
Beste Simyo medewerkers,



Ik wil graag mijn internet in buitenland per direct aanzetten, maar zodra ik inlog op 'mijn simyo' en klik op 'instellingen' krijg ik een time out scherm van simyo: https://mijn.simyo.nl/selfcare2/servlet/Timeout.



Is het mogelijk dat dit door iemand van de klantenservice wordt gedaan?



Alvast dank voor de genomen moeite.



Met vriendelijke groet,

Inge Felices Hernandez
Heel vreemd. Ik zou zeggen blijf het proberen, de klantenservice is pas maandag weer bereikbaar. Eventueel een andere browser gebruiken.



PS. Ik zie net dat er onderhoud aan de website gaat plaatsvinden vanavond, misschien zijn ze er wat vroeger mee begonnen dan gepland.
Beste Simyo medewerkers,



Ik wil graag mijn internet in buitenland per direct aanzetten, maar zodra ik inlog op 'mijn simyo' en klik op 'instellingen' krijg ik een time out scherm van simyo: https://mijn.simyo.nl/selfcare2/servlet/Timeout.



Is het mogelijk dat dit door iemand van de klantenservice wordt gedaan?



Alvast dank voor de genomen moeite.



Met vriendelijke groet,

Inge Felices Hernandez
Heel vreemd. Ik zou zeggen blijf het proberen, de klantenservice is pas maandag weer bereikbaar. Eventueel een andere browser gebruiken.



PS. Ik zie net dat er onderhoud aan de website gaat plaatsvinden vanavond, misschien zijn ze er wat vroeger mee begonnen dan gepland.




Hoi IngeFHG,



welkom op het forum :)



Je hebt heel waarschijnlijk inderdaad met het onderhoud te maken gehad waar Scotsman het over heeft. Ik heb de optie nu voor je aangezet. Als je je toestel even uit en aan kunt zetten, dan zou je gebruik moeten kunnen maken van internet in het Buitenland.

Laat je even weten of het lukt?



Groetjes,

Charlene

Reageer