Skip to main content

Internet en telefoon doen het niet in het buitenland. Wat kan ik doen?

  • May 17, 2025
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Ik heb alles geprobeerd. Hele stappenplan doorlopen. Alles staat aan wat aan moet staan. Kunnen jullie eens checken of buitenland aan staat voor mijn abonnement? Alvast enorm bedankt.

May 19, 2025

Hi ​@Loetje19,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het is opgelost. Goed om te zien! Ik zal dit topic daarom sluiten.

Heel erg bedankt voor je hulp! ​@JanD 😄

Groetjes,
Roeqajja

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • May 18, 2025

Beste ​@Loetje19 vandaag kun je van 10u00 tot 17u00 contact opnemen met Simyo via WhatsApp, zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • May 19, 2025

Hi ​@Loetje19,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het is opgelost. Goed om te zien! Ik zal dit topic daarom sluiten.

Heel erg bedankt voor je hulp! ​@JanD 😄

Groetjes,
Roeqajja