.

Beantwoord

Internet doet het niet in buitenland

  • 27 January 2014
  • 3 reacties
  • 833 Bekeken

Badge
ik heb een abonnement op wifi in het buitenland, maar die doet het niet. Ik krijg de volgende melding:

U hebt geen abonnement op een mobiel dataservice. 
icon

Beste antwoord door Charlene 28 January 2014, 12:54

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wat bedoel je met een abonnement op WiFi in het buitenland? Ten eerste gaat WiFi helemaal buiten Simyo om (de Simyo simkaart heeft hier niets mee van doen), en ten tweede bestaan er bij Simyo geen buitenland bundels voor mobiel internet.

Het is voor mij gissen wat het probleem precies is, maar bedoel je te zeggen dat je internet via het buitenlandse mobiele netwerk het niet doet? Als dat zo is, heb je gekeken op Mijn Simyo of "internet op je mobiel - buitenland" aanstaat?
Badge +8
ik heb een abonnement op wifi in het buitenland, maar die doet het niet. Ik krijg de volgende melding:

U hebt geen abonnement op een mobiel dataservice. 


Hoi Arjen1,

Ik denk dat het gaat over Internet in het Buitenland, want daar heb je ook al telefonisch contact over gehad, zie ik. Ik hoor dat je een iPhone gebruikt, en dat ze de iPhone instellingen aan je hebben doorgegeven. Dat heeft niks veranderd?
Ik heb de IT afdeling gevraagd om de optie na te kijken. Dat hoor je dus nog van me.

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Hoi Arjen1,

Ik zie dat je dezelfde vraag ook hier hebt gesteld. Ik ga daar met je verder en sluit dit topic, zodat het een beetje overzichtelijk blijft. :)

Groetjes,
Charlene