ik heb een abonnement op wifi in het buitenland, maar die doet het niet. Ik krijg de volgende melding:
U hebt geen abonnement op een mobiel dataservice.
Bladzijde 1 / 1
Wat bedoel je met een abonnement op WiFi in het buitenland? Ten eerste gaat WiFi helemaal buiten Simyo om (de Simyo simkaart heeft hier niets mee van doen), en ten tweede bestaan er bij Simyo geen buitenland bundels voor mobiel internet.
Het is voor mij gissen wat het probleem precies is, maar bedoel je te zeggen dat je internet via het buitenlandse mobiele netwerk het niet doet? Als dat zo is, heb je gekeken op Mijn Simyo of "internet op je mobiel - buitenland" aanstaat?
Het is voor mij gissen wat het probleem precies is, maar bedoel je te zeggen dat je internet via het buitenlandse mobiele netwerk het niet doet? Als dat zo is, heb je gekeken op Mijn Simyo of "internet op je mobiel - buitenland" aanstaat?
U hebt geen abonnement op een mobiel dataservice.
Hoi Arjen1,
Ik denk dat het gaat over Internet in het Buitenland, want daar heb je ook al telefonisch contact over gehad, zie ik. Ik hoor dat je een iPhone gebruikt, en dat ze de iPhone instellingen aan je hebben doorgegeven. Dat heeft niks veranderd?
Ik heb de IT afdeling gevraagd om de optie na te kijken. Dat hoor je dus nog van me.
Groetjes,
Charlene
Hoi Arjen1,
Ik zie dat je dezelfde vraag ook hier hebt gesteld. Ik ga daar met je verder en sluit dit topic, zodat het een beetje overzichtelijk blijft. :)
Groetjes,
Charlene
Ik zie dat je dezelfde vraag ook hier hebt gesteld. Ik ga daar met je verder en sluit dit topic, zodat het een beetje overzichtelijk blijft. :)
Groetjes,
Charlene
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.