.

Beantwoord

Internet bunder buitenland

  • 13 August 2013
  • 4 reacties
  • 508 Bekeken

Kan ik voor mijn vakantie in Tsjechie ook een pakket van bijvoorbeeld 1000MB kopen voor dataverbruik in het buitenland?!?
icon

Beste antwoord door Scotsman 13 August 2013, 14:51

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Internetten in het buitenland (alleen mogelijk als je sim only hebt) is vrij prijzig : 55 cent per MB in Tsjechie. Het is aan te bevelen om een gratis of low cost wifi plekje te zoeken en internet in het buitenland helemaal uit te zetten op Mijn Simyo, dat voorkomt een onverwacht hoge internet rekening.
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Internetten in het buitenland (alleen mogelijk als je sim only hebt) is vrij prijzig : 55 cent per MB in Tsjechie. Het is aan te bevelen om een gratis of low cost wifi plekje te zoeken en internet in het buitenland helemaal uit te zetten, dat voorkomt een onverwacht hoge internet rekening.

Beste Scotsman,
Bedankt voor je reactie. Dat is wel jammer van Simyo. Ik hoop dat ze hier nog iets op bedenken want anders wordt het verleidelijk om over te stappen.

Thanks,
Evert
Reputatie 7
....... Internetten in het buitenland (alleen mogelijk als je sim only hebt) is vrij prijzig : 55 cent per MB in Tsjechie. Het is aan te bevelen om een gratis of low cost wifi plekje te zoeken en internet in het buitenland helemaal uit te zetten op Mijn Simyo, dat voorkomt een onverwacht hoge internet rekening.

En toch vind ik de kosten van € 0,55 per in het buitenland gebruikte MB zéér schappelijk. En deze kosten zullen in de nabije toekomst alleen maar nog meer gaan zakken. Vergelijk het maar eens met de kosten van een jaar geleden......
Reputatie 5
Badge +11
Hoi allemaal,

Die 55 cent per Mb zal inderdaad echt niet meer gaan stijgen. Áls die al veranderd, zal het naar beneden zijn. Maar we zullen gewoon moeten afwachten waar Mw. Kroes mee gaat komen.

Op dit moment is er helaas nog geen sprake van databundels voor in het buitenland. De mogelijk om überhaupt te internetten in het buitenland was al een hele happening voor ons 😉 Maar wat niet is, kan nog komen.

Reageer