Skip to main content
Hoi ik heb een vraagje....

Ik ga in juli een maand op vakantie naar italie en slovenie en nu was ik eens aant kijken of ik een internet bundel op mijn abbonement kon krijgen voor in het buitenland. Ik zag in een ander topic als antwoord dat dat niet kon maar dat kpn iets aant ontwikkelen was. Nu heb ik bij kpn dit gevonden www.kpn.com/prive/mobiel/mobiel-internet/abbonementen/internetbundels.htm nu is mijn vraag geld dit ook voor simyo abbonement houders aangezien wij kpn netwerk hebben?
zie dat de link het niet doet je komt er als je naar de kpn site gaat en dat mobiel > mobiel internet > abbonmeneten > abbonementen buitenland (In de linker kolom)
Helaas, Simyo biedt een dergelijke buitenlandbundel niet aan hoewel daar regelmatig om gevraagd wordt. Dat andere providers zoiets wel hebben is best mogelijk maar Simyo opereert geheel onafhankelijk van andere providers, inklusief KPN waar alleen maar het netwerk mee wordt gedeeld.
Hoi Wielvogelaar,



Welkom op het forum :)



De buitenland bundels van KPN zijn voor jou niet beschikbaar als Simyo klant. Maar vanaf 1 juli is er wel een grote verandering betreffende Buitenland kosten. Tijdens je verblijf in het buitenland binnen de EU, kun je dan ook via lokale buitenlandse providers bellen, sms-en en internetten.

Als je op deze pagina kijkt, helemaal onderaan, staat dat uitgebreid uitgelegd 🙂



Verder raden we nog altijd de volgende alternatieven aan voor als je op vakantie bent 🆒



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Groetjes,

Charlene

Reageer