Mijn roming staat wel aan en ookAPN internet met kpn en wachtwoord ingesteld. Nog steeds geen internet. Wellicht kan iemand mijn verbindi gen resetten
Bladzijde 1 / 1
Hoi Jesilica,
Welkom op het Simyo forum!
Wat onhandig dat je internet niet werkt in het buitenland! Goed dat je ook al wat instellingen nagekeken hebt! Ik heb nu een reset uitgevoerd op je buitenlandse instellingen, zou je het toestel even uit willen schakelen voor 10 minuten als je dit leest? Hierna kun je handmatig een netwerk selecteren en zal het moeten werken.
Mocht dat niet het geval zijn, kun je het best nog even onze toestelhulp doorlopen om zeker te zijn dat alles goed staat in je toestel. Houd je ons op de hoogte?
Groetjes,
Kevin
Welkom op het Simyo forum!
Wat onhandig dat je internet niet werkt in het buitenland! Goed dat je ook al wat instellingen nagekeken hebt! Ik heb nu een reset uitgevoerd op je buitenlandse instellingen, zou je het toestel even uit willen schakelen voor 10 minuten als je dit leest? Hierna kun je handmatig een netwerk selecteren en zal het moeten werken.
Mocht dat niet het geval zijn, kun je het best nog even onze toestelhulp doorlopen om zeker te zijn dat alles goed staat in je toestel. Houd je ons op de hoogte?
Groetjes,
Kevin
Hallo, ik zit met hetzelfde probleem. Roaming aan. Elke x in buitenland. Kom er niet achter wat het is. Nu op Wi-Fi camping maar straks weer paar dagen onderweg en geen internet
Graag jullie advies.
Graag jullie advies.
Hoi kevin, ik heb nog steeds geen internet. Wat nu? Help!
Hoi kevin, ik denk dat het nu wel werkt via de APN met wachtwoord gprs
Hoi Jesilica,
Fijn dat alles nu weer werkt!
Jolien1987, ik zie dat je optie om te kunnen internetten uit staat in Mijn Simyo, deze moet wel aan staan om in het buitenland gebruik te kunnen maken van het internet. Je kunt de optie aanzetten in Mijn Simyo, werkt het daarna nog niet? Dan kun je de APN instellingen aanpassen, dat kun je doen aan de hand van deze link, zoek eerst je toestel op en kies vervolgens voor "internet handmatig instellen".
Mocht het bovenstaande niet helpen dan adviseer ik je vanuit het buitenland even contact met ons op te nemen door te bellen naar +31202003007, wellicht kunnen we dan een reset op de simkaart uitvoeren. Laat je weten of het is gelukt?
Groetjes,
Daisy
Fijn dat alles nu weer werkt!
Jolien1987, ik zie dat je optie om te kunnen internetten uit staat in Mijn Simyo, deze moet wel aan staan om in het buitenland gebruik te kunnen maken van het internet. Je kunt de optie aanzetten in Mijn Simyo, werkt het daarna nog niet? Dan kun je de APN instellingen aanpassen, dat kun je doen aan de hand van deze link, zoek eerst je toestel op en kies vervolgens voor "internet handmatig instellen".
Mocht het bovenstaande niet helpen dan adviseer ik je vanuit het buitenland even contact met ons op te nemen door te bellen naar +31202003007, wellicht kunnen we dan een reset op de simkaart uitvoeren. Laat je weten of het is gelukt?
Groetjes,
Daisy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.