.

Beantwoord

Internet buitenland werkt niet. Wat nu?

  • 19 July 2017
  • 4 reacties
  • 367 Bekeken

Mn internetbundel werkt niet in het buitenland. Het staat aan gevinkt op mijn simyo, ik heb roaming aan staan, vliegtuigmodus uit, mobiele data staat aan, automatisch zoeken naar netwerken staat aan. Wat gaat er mis?
Ik heb een Honor 8. M'n familieleden hebben hetzelfde abb en die hebben geen problemen (samsung en motorola)
:?
icon

Beste antwoord door Asma 20 July 2017, 11:46

Bekijk originele reactie

4 reacties

Beste simyo medewerkers,

I have the same problem. Could you possibly try to fix it with the same solutions as another
Simyo medewerker did in this case :https://forum.simyo.nl/internet-62/internet-buitenland-staat-aan-maar-werkt-niet-12794.

"Hoi w dijkslag,

Ik heb je internet in het buitenland-optie even opnieuw aan je aansluiting gekoppeld. Zou je nogmaals je toestel kunnen uitschakelen, en dan na een tijdje weer aan kunnen zetten? Ik hoor graag van je of het dan wel lukt.

Groetjes,
Charlene"

Thank you very much & kind regards.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Stefh,

Welkom op het Forum!

Oh nee, dat is balen! 😞 Ontzettend vervelend dat je niet kunt internetten in het buitenland.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je de optie 'Internet op je mobiel in het buitenland' al aan hebt staan. Om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk kunt internetten, heb ik deze optie voor je gereset. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon even uit en aan te zetten. Op deze manier registreert je simkaart zich opnieuw met de juiste instellingen op het netwerk.

Wanneer het probleem blijft bestaan, dan kun je het beste je internetinstellingen stap voor stap nalopen met behulp van onze Toestelhulp. Als je in het buitenland niet kunt internetten, dan komt dit namelijk vaak door verkeerde internetinstellingen. Het is belangrijk dat 'portalmmm.nl' is ingesteld als APN, 'KPN' als gebruikersnaam en 'GPRS' als wachtwoord.

Laat je mij weten of je internet nu werkt met de bovenstaande instructies?

@ Jakob.s, welcome on our community!

I'm really sorry that you can't internet abroad. No worries, I will help you! :$

I've just resetted the setting 'Internet op je mobiel in het buitenland'. Can you please turn your phone off and on again? When your internet still doesn't work, you can check your setting manually with our Toestelhulp. It's importnant that your APN is 'portalmmm.nl', username 'KPN' and password 'GPRS'.

Can you please let me know if this solved the problem?

Groetjes,
Asma
Beste Asma,

It works now. Thank you very much!

Best regards,

Jakob
Reputatie 6
Badge +7
Hi Jakob.s,

That's good news! 😃 I'm glad it works now.

I hope you'll have a very pleasant weekend.

Best regards,
Asma

Reageer