Skip to main content
Heb alle instellingen in mijn toestel gecontroleerd (Samsung S3). inter buitenland staat aan in mijn instellingen.

Heb ook sms laten sturen met nieuwe instellingen (APN internet).

Toestel uit en aan gezet andere verschillende netwerken geprobeerd O2 Uk 3G, 3 3G
Staat ook Internet op je mobiel - buitenland aan op Mijn Simyo? Dat is essentieel. Je hebt toch geen prepaid? Want daarmee kan je niet internetten in het buitenland.



Verder heb ik de beste ervaringen met het handmatig kiezen van de netwerken 3 of O2. Vermijd EE want dan bestaat de kans dat je wel kan bellen maar niet internetten.



De APNs die bij mij goed werken zijn portalmmm.nl en internet (verder niets invullen zoals wachtwoord).
Hoi Huibert, welkom op het Simyo forum!



Op zich leek alles goed te staan voor jouw aansluiting om te kunnen internetten in het buitenland, maar gelukkig checkten we nog even een achterliggend systeem; het bleek niet goed op het netwerk te staan.

We hebben dit inmiddels rechtgezet voor je. Als je je mobiel even uit en aan wilt zetten zal het wel lukken.



@Scotsman; dank je voor het meedenken!
Hoi Huibert, welkom op het Simyo forum!



Op zich leek alles goed te staan voor jouw aansluiting om te kunnen internetten in het buitenland, maar gelukkig checkten we nog even een achterliggend systeem; het bleek niet goed op het netwerk te staan.

We hebben dit inmiddels rechtgezet voor je. Als je je mobiel even uit en aan wilt zetten zal het wel lukken.



@Scotsman; dank je voor het meedenken!



Hallo Ernst, bedankt voor je reactie en buitenland internet werkt nu weer. Was het achterliggende syteem de HLR?



 
Top! Dank je voor de terugkoppeling 🙂 Het is geen HLR, maar iets vergelijkbaars.

Reageer