Internet in het buitenland werkt nog steeds niet.
Al heel lang probeer ik internet in het buitenland, als ik daar even ben (belgie / duitsland)
alle tips en trucks die ik heb gelezen werken allemaal niet.
- toestel opnieuw starten
- handmatig netwerk kiezen
- MijnSImyo schakelaar buitenland uit/aan zetten
- mobiele data settings portalmmm.nl voor kpn
Ik heb geen ideeen meer.
Kan simyo zelf nog iets ontdekken?
Iemand anders nog een goeie tip?
Bedankt.
EDIT:
Dataroaming ook uit/aan gehad
EU internet uit/aan gehad
toestel is iPhone 4S
Bladzijde 1 / 1
Staat (data)roaming aan?
uiteraard staat data roaming aan, ook uit en aangezet
vergeten bij het lijstje te zetten
ook Internet EU heb ik uit/aan getest
Daarnaast ook vergeten te melden, het gaat om een iPhone 4S
vergeten bij het lijstje te zetten
ook Internet EU heb ik uit/aan getest
Daarnaast ook vergeten te melden, het gaat om een iPhone 4S
Internet EU moet beslist uit staan. Ik denk dat door al dat aan en uitzetten (misschien een beetje snel na elkaar) het systeem bij Simyo een beetje vast is gelopen. Een moderator zal be boel oplossen door een reset o.i.d. uit te voeren.
Dat zou heel fijn zijn, aankomend weekend ben ik weer in het buitenland, kan ik het meteen testen, en dan natuurlijk niet teveel te snel achter elkaar.
Hoi extreme, welkom op het Simyo forum 🙂.
Wat goed om te zien dat je al behoorlijk wat dingen hebt geprobeerd. Uiteraard wel jammer dat het nodig is, want je zit nog steeds zonder internet.
Om te beginnen met het oplossen, heb ik zojuist je simkaart een reset gegeven. Om dit door te voeren op je telefoon, dien je de telefoon uit te zetten en je simkaart voor 15 minuten uit je telefoon te halen. Na 15 minuten zet je het geheel weer in elkaar en maakt je telefoon als het goed is meteen een internetverbinding.
Werkt dit niet, zorg er dan voor dat je bij je APN instellingen de onderstaande gegevens hebt staan:
APN: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: gprs
En zorg dat "EU INTERNET" UIT staat, zoals Scotsman al aangeeft hierboven.
Wil je me laten weten of dit heeft geholpen?
Groetjes, Tiury
Bedankt voor jullie hulp, Scotsman en Raytje!
Wat goed om te zien dat je al behoorlijk wat dingen hebt geprobeerd. Uiteraard wel jammer dat het nodig is, want je zit nog steeds zonder internet.
Om te beginnen met het oplossen, heb ik zojuist je simkaart een reset gegeven. Om dit door te voeren op je telefoon, dien je de telefoon uit te zetten en je simkaart voor 15 minuten uit je telefoon te halen. Na 15 minuten zet je het geheel weer in elkaar en maakt je telefoon als het goed is meteen een internetverbinding.
Werkt dit niet, zorg er dan voor dat je bij je APN instellingen de onderstaande gegevens hebt staan:
APN: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: gprs
En zorg dat "EU INTERNET" UIT staat, zoals Scotsman al aangeeft hierboven.
Wil je me laten weten of dit heeft geholpen?
Groetjes, Tiury
Bedankt voor jullie hulp, Scotsman en Raytje!
Yes! het werkt in belgie nu... bedankt iedereen voor de aandacht aan dit topic
Hoi extreme,
Fijn om te horen dat internet werkt 🙂 Bedankt voor het melden!
Fijn om te horen dat internet werkt 🙂 Bedankt voor het melden!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.