Skip to main content
Alle topics gelezen hebbende vwb instellingen internet in het buitenland op een iPhone heeft mijn vrouw op dit moment geen internet via Orange in Frankrijk, terwijl ik het wel heb via Orange (andere NL provider). Kan iemand ons vertellen wat er aan de hand is?
Beste Eric,



Heb je al geprobeerd de iphone uit- en weer in te schakelen? Ik heb zelf ook problemen gehad met mijn iphone in Griekenland met een andere provider, bij mij was het probleem na een paar dagen opgelost.
Hallo,



De iPhone uit en aan heb ik ook al een paar keer gedaan evenals handmatig een andere provider kiezen.

Ik hoop dat iemand een oplossing weet omdat extra overgestapt zijn naar simonly.
Probeer ook even de knop voor internet op je peroonlijke pagina uit en na 5 min weer aan te zetten.
Hallo Martijn,



Het uit en weer aanzetten van internet in het buitenland bij mijn simyo was de gouden tip. Bedankt ????
Alle topics gelezen hebbende vwb instellingen internet in het buitenland op een iPhone heeft mijn vrouw op dit moment geen internet via Orange in Frankrijk, terwijl ik het wel heb via Orange (andere NL provider). Kan iemand ons vertellen wat er aan de hand is?;48645">Probeer ook even de knop voor internet op je peroonlijke pagina uit en na 5 min weer aan te zetten.Hallo Martijn,



Het uit en weer aanzetten van internet in het buitenland bij mijn simyo was de gouden tip. Bedankt ????




Hoi EricEE,



Fijn dat je er al uit gekomen bent met de tips hier. Door de optie uit te zetten op Mijn Simyo en daarna weer aan, heb je hem als het ware opnieuw aan de aansluiting gekoppeld. Als je je toestel daarna ook opnieuw opstart, kan je simkaart het buitenlandse netwerk vaak wel vinden. Onze excuses dat het niet in 1 keer lukte, en mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.



Groetjes,

Charlene

Reageer