.

Beantwoord

Internet buitenland prepaid



Toon eerste bericht

28 reacties

Wil net even een internet bundel aanzetten voor het buitenland (wat bij onze kinderen die bij KPN, Vodafone prepaid zitten wel kan, heel simpel en makkelijk), blijkt dit niet te kunnen bij simyo prepaid................................. heel vreemd :?
Ga ik wel op de mobiele hotspot van mijn man die bij Vodafone zit.
Ik heb dit probleem al eerder op dit forum aangekaart. Ik heb enkele jaren geleden een zgn. mifi-router gekocht, deze werkt alleen met een simkaart uit het land waar je verblijft. Toen waren de tarieven voor internet in het buitenland (met een Nederlandse SIM-kaart) veel hoger dan in Nederland en was dit dus een prima oplossing. Nu de tarieven in de EU hetzelfde zijn als in Nederland gebruik ik een een oud telefoontje met een prepaid SIM-kaart van een andere Nederlandse provider. Via tethering maak je een mobiele hotspot, werkt prima.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Idevaan,

Ik kan me goed voorstellen dat je niet fijn vindt dat je geen gebruik kunt maken van mobiel internet met je Prepaid kaart in het buitenland. Sorry! Zoals eerder is aangegeven, zit het momenteel niet in het systeem gebouwd om dat te kunnen doen.

Je oplossing om een hotspot te gebruiken is slim bedacht!

Groetjes,
Jihane

Reageer