.

Beantwoord

Internet buitenland iPhone 5 werkt niet

  • 19 November 2013
  • 9 reacties
  • 2413 Bekeken

Na verschillende tips van het forum geprobeerd te hebben (APN settings), buitenland aan uit zetten in mijn simyo, kom ik er echt niet uit hoe internet in het buitenland aan te zetten?
Kan iemand me vertellen hoe dit werkt?
icon

Beste antwoord door Charlene 21 November 2013, 10:05

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Heb je soms een prepaid aansluiting? Als dat zo is dan is dat de oorzaak van het probleem, want internet in het buitenland is alleen mogelijk met een abonnement.
Dank voor je reactie, nee geen prepaid, maar abonnement.
Badge +6
Na verschillende tips van het forum geprobeerd te hebben (APN settings), buitenland aan uit zetten in mijn simyo, kom ik er echt niet uit hoe internet in het buitenland aan te zetten?
Kan iemand me vertellen hoe dit werkt?


Hoi Bart4s,

Ik verneem graag de melding die kreeg wanneer je probeerde gebruik te maken van het internet in het buitenland en welke instellingen je hebt gebruikt. Ik verneem graag je bevindingen.

@Scotsman bedankt voor het meedenken.
Beste Natascha,

Het probleem is dat er geen verbinding gemaakt wordt, de melding is simpelweg geen verbinding.
Badge +8
Beste Natascha,

Het probleem is dat er geen verbinding gemaakt wordt, de melding is simpelweg geen verbinding.


Hoi Bart4s,

Je hebt de optie Internet in het Buitenland op 23-10 uitgezet. Dat is een andere optie als Bellen in het buitenland. Je vindt die onderaan de Overzichtspagina. En onder Mijn instellingen & simkaart.
Ik zou hem weer aanzetten, dan gaat het vast werken ;)

Groetjes, Charlene
Was gisteren in Antwerpen en wilde mijn navigatie gebruiken op mijn IPhone 5. Ook ik kreeg geen verbinding met internet omdat dit door de server niet werd toegestaan. De opties "internet buitenland" en bellen vanuit buitenland" staan aan. Wie kan mij vertellen hoe ik dit probleem kan verhelpen? Wifi werkt wel gewoon.
Reputatie 7
Badge +9
Was gisteren in Antwerpen en wilde mijn navigatie gebruiken op mijn IPhone 5. Ook ik kreeg geen verbinding met internet omdat dit door de server niet werd toegestaan. De opties "internet buitenland" en bellen vanuit buitenland" staan aan. Wie kan mij vertellen hoe ik dit probleem kan verhelpen? Wifi werkt wel gewoon.

Eerst even dit: dit forum kan in principe door jan en alleman gelezen worden, dus als je wilt voorkomen dat je ongewenste telefoontjes gaat ontvangen van allerlei grappenmakers of spam sms'sen dan moet je je forumnaam laten veranderen... Een moderator kan dat voor je doen.

Wat je vraag betreft - met de hand een buitenlands netwerk kiezen i.p.v. automatisch wil wel eens helpen.
Beste Charlene, ik heb vandaag een vraag gesteld over "geen internet in buitenland" op mijn IPhone 5. Ik heb als usernaam mijn mob nr gebruikt. Ik zie nu dat dit nr wordt weergegeven bij mijn vraag. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Kan jij mij behulpzaam zijn bij het veranderen van mijn usernaam?
@Scotsman, bedankt voor je reactie ????
Reputatie 5
Badge +11
Beste Charlene, ik heb vandaag een vraag gesteld over "geen internet in buitenland" op mijn IPhone 5. Ik heb als usernaam mijn mob nr gebruikt. Ik zie nu dat dit nr wordt weergegeven bij mijn vraag. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Kan jij mij behulpzaam zijn bij het veranderen van mijn usernaam?
@Scotsman, bedankt voor je reactie ????


Hoi RonvV,

Ik heb je forumnaam inmiddels aangepast naar iets toepasselijkers :)

Ik zie nog geen dataverbruik in het buitenland, heb je het nog niet kunnen testen of lukt het niet?

Reageer