.

Beantwoord

Internet buitenland doet het niet. Wat kan ik doen?

  • 24 February 2016
  • 7 reacties
  • 155 Bekeken

Goedemorgen,

Ik ben voor zaken in het buitenland en heb mijn instellingen op simyo.nl aangepast op datagebruik in het buitenland. Ook op mijn mobiel heb ik data roaming aangezet. Echter lukt het nog steeds niet om data binnen te krijgen, ongeacht de provider die ik gebruik.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groet,
Nick
icon

Beste antwoord door Angela 24 February 2016, 15:36

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Nickvdsanden,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend.
Heb je je mobiel al voor 15 minuten uitgezet en daarna weer aan
Soms lost dit het probleem op.

Heeft het ook het probleem opgelost?
Helaas heeft dit niet gewerkt....telefooninstelling op mijn iphone lijken ook goed te staan.

Enig idee wat het dan kan zijn?
Reputatie 7
Hallo nickvdsanden, je hebt alles staan zoals hier omschreven?: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/internet-in-het-buitenland-doet-het-niet-op-m-188
Reputatie 7
Badge +10
Hoi nickvdsanden,

Ook namens mij van harte welkom op het forum!

Super lastig dat je op dit moment geen internet kunt gebruiken in het buitenland.

Ik zie in het systeem dat de optie hiervoor netjes aanstaat. Voor de zekerheid heb ik deze optie een reset gegevens. Om dit helemaal af te ronden, wil ik je vragen om jouw telefoon uit te zetten en na 10 minuten opnieuw op te starten.

Je geeft aan dat je een iPhone hebt en de dataroaming aan hebt gezet. Onder de optie 'dataroaming' vind je het kopje 'EU internet'. Deze optie moet, hoe vreemd het ook klinkt, uitstaan. Mocht je dit nog niet gedaan hebben, wil ik je vragen deze optie uit te zetten.

Houd je ons op de hoogte?

@Maikel.twinnie & RicoK, heel erg bedankt voor jullie hulp en informatie :)

Groetjes,
Angela
Helaas werkt het nog steeds niet. Zijn er nog andere mogelijke oorzaken?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groet,
Nick
Mijn internet werkt inmiddels. Bedankt voor juliie hulp.

Groet,
Nick
Reputatie 6
Badge +10
Hoi nickvdsanden,

Wat jammer dat de oplossingen hierboven niet hebben geholpen. Toch goed om te horen dat je nu wel internet ontvangt! Kun je ons laten weten hoe je dat voor elkaar hebt gekregen?

Groetjes, Tiury

Reageer