Goedemorgen,
Ik ben voor zaken in het buitenland en heb mijn instellingen op simyo.nl aangepast op datagebruik in het buitenland. Ook op mijn mobiel heb ik data roaming aangezet. Echter lukt het nog steeds niet om data binnen te krijgen, ongeacht de provider die ik gebruik.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groet,
Nick
Bladzijde 1 / 1
Hallo Nickvdsanden,
Welkom op het Simyo Forum.
Wat vervelend.
Heb je je mobiel al voor 15 minuten uitgezet en daarna weer aan
Soms lost dit het probleem op.
Heeft het ook het probleem opgelost?
Welkom op het Simyo Forum.
Wat vervelend.
Heb je je mobiel al voor 15 minuten uitgezet en daarna weer aan
Soms lost dit het probleem op.
Heeft het ook het probleem opgelost?
Helaas heeft dit niet gewerkt....telefooninstelling op mijn iphone lijken ook goed te staan.
Enig idee wat het dan kan zijn?
Enig idee wat het dan kan zijn?
Hallo nickvdsanden, je hebt alles staan zoals hier omschreven?: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/internet-in-het-buitenland-doet-het-niet-op-m-188
Hoi nickvdsanden,
Ook namens mij van harte welkom op het forum!
Super lastig dat je op dit moment geen internet kunt gebruiken in het buitenland.
Ik zie in het systeem dat de optie hiervoor netjes aanstaat. Voor de zekerheid heb ik deze optie een reset gegevens. Om dit helemaal af te ronden, wil ik je vragen om jouw telefoon uit te zetten en na 10 minuten opnieuw op te starten.
Je geeft aan dat je een iPhone hebt en de dataroaming aan hebt gezet. Onder de optie 'dataroaming' vind je het kopje 'EU internet'. Deze optie moet, hoe vreemd het ook klinkt, uitstaan. Mocht je dit nog niet gedaan hebben, wil ik je vragen deze optie uit te zetten.
Houd je ons op de hoogte?
@Maikel.twinnie & RicoK, heel erg bedankt voor jullie hulp en informatie :)
Groetjes,
Angela
Ook namens mij van harte welkom op het forum!
Super lastig dat je op dit moment geen internet kunt gebruiken in het buitenland.
Ik zie in het systeem dat de optie hiervoor netjes aanstaat. Voor de zekerheid heb ik deze optie een reset gegevens. Om dit helemaal af te ronden, wil ik je vragen om jouw telefoon uit te zetten en na 10 minuten opnieuw op te starten.
Je geeft aan dat je een iPhone hebt en de dataroaming aan hebt gezet. Onder de optie 'dataroaming' vind je het kopje 'EU internet'. Deze optie moet, hoe vreemd het ook klinkt, uitstaan. Mocht je dit nog niet gedaan hebben, wil ik je vragen deze optie uit te zetten.
Houd je ons op de hoogte?
@Maikel.twinnie & RicoK, heel erg bedankt voor jullie hulp en informatie :)
Groetjes,
Angela
Helaas werkt het nog steeds niet. Zijn er nog andere mogelijke oorzaken?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groet,
Nick
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groet,
Nick
Mijn internet werkt inmiddels. Bedankt voor juliie hulp.
Groet,
Nick
Groet,
Nick
Hoi nickvdsanden,
Wat jammer dat de oplossingen hierboven niet hebben geholpen. Toch goed om te horen dat je nu wel internet ontvangt! Kun je ons laten weten hoe je dat voor elkaar hebt gekregen?
Groetjes, Tiury
Wat jammer dat de oplossingen hierboven niet hebben geholpen. Toch goed om te horen dat je nu wel internet ontvangt! Kun je ons laten weten hoe je dat voor elkaar hebt gekregen?
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.