.

Beantwoord

Internet buitenland

  • 29 August 2013
  • 3 reacties
  • 787 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Goedemorgen,

Ook bij mij werkt het internet nog niet in het buitenland. Ik ben van de week in Duitsland en België geweest en ondanks dat het vinkje aanstaat doet ie het niet.

Telefoon al uit en aangezet en diverse providers geselecteerd maar hij deed het niet.

Zouden jullie dat voor mij ook eens na kunnen kijken, dit weekend vertrek ik naar Italië en het zou fijn zijn als ik internet had daar.

Ik heb een galaxy s4

Met vriendelijke groet,
Igor Vidakovic
icon

Beste antwoord door Charlene 30 August 2013, 10:21

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Goedemorgen,

Ook bij mij werkt het internet nog niet in het buitenland. Ik ben van de week in Duitsland en België geweest en ondanks dat het vinkje aanstaat doet ie het niet.

Telefoon al uit en aangezet en diverse providers geselecteerd maar hij deed het niet.

Zouden jullie dat voor mij ook eens na kunnen kijken, dit weekend vertrek ik naar Italië en het zou fijn zijn als ik internet had daar.

Ik heb een galaxy s4

Met vriendelijke groet,
Igor Vidakovic


Hoi Igor,

Wat lastig, zeg. Dat het tot nu toe niet heeft gewerkt. Ik heb de optie even opnieuw aan je aansluiting gekoppeld. Kun jij je toestel nog even uit en aan zetten daar (batterij er ook uit als kan)? Dan kan de sim zich aanmelden op het netwerk. Handmatig een netwerk kiezen is dan inderdaad het beste. En kijk even of alle roamingopties wel aanstaan op je toestel.
Ik hoor graag van je of het straks lukt :)

Groetjes,
Charlene
Hoi Charlene,

Het is gelukt, ik heb even op het Duitse internet gezeten.

Super bedankt!

Groetjes,
Igor Vidakovic
Badge +8
Hoi Charlene,

Het is gelukt, ik heb even op het Duitse internet gezeten.

Super bedankt!

Groetjes,
Igor Vidakovic


Hoi igor,

Fijn om te horen 🙂 En sorry dat het niet meteen werkte.
Mocht je weer iets te vragen hebben, dan weet je ons te vinden 🆒

Groetjes,
Charlene

Reageer