.

Beantwoord

Internet buitenland

  • 28 July 2013
  • 5 reacties
  • 1375 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
op het forum zie ik overal antwoorden dat niet bekend is wanneer internet buitenland komt.
in de prijslijst staat wel de prijzen vermeld internet buitenland.
hoe zit het nu?
icon

Beste antwoord door Natascha 29 July 2013, 10:47

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Voor sim only klanten is het nu beschikbaar, zie:
https://forum.simyo.nl/buitenland-88/mobiel-internet-buitenland-simyo-12277/
Badge +6
op het forum zie ik overal antwoorden dat niet bekend is wanneer internet buitenland komt.
in de prijslijst staat wel de prijzen vermeld internet buitenland.
hoe zit het nu?


Hoi Hdtje,

Welkom op het forum!
Het is sinds 2 juli mogelijk voor klanten van Simyo die een abonnement hebben gebruik te maken van het internet in het buitenland.
De tarieven voor het internet vindt je hier .

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.
Badge
Jammer dat dit volgens mij niet gecommuniceerd is. Een simpele sms of mail naar alle klanten geeft al heel veel duidelijkheid. Eindelijk internet buitenland.
Badge
Goed nieuws dat internet nu ook in buitenland beschikbaar is. 
Wel jammer dat ik hier toevallig achter moet komen, omdat ik de site maar weer eens bezoek voor ik op vakantie ga.  
Nu nog een aantrekkelijker tarief of een slim buitenland bundeltje en Simyo kan niet meer stuk. 
Wordt daar nu ook aan gewerkt?
Badge +6
Jammer dat dit volgens mij niet gecommuniceerd is. Een simpele sms of mail naar alle klanten geeft al heel veel duidelijkheid. Eindelijk internet buitenland.


Hoi Hdtje,

Er volgt nog communicatie over het feit dat het mogelijk is om gebruik te maken van het internet in het buitenland.


Goed nieuws dat internet nu ook in buitenland beschikbaar is. 
Wel jammer dat ik hier toevallig achter moet komen, omdat ik de site maar weer eens bezoek voor ik op vakantie ga.  
Nu nog een aantrekkelijker tarief of een slim buitenland bundeltje en Simyo kan niet meer stuk. 
Wordt daar nu ook aan gewerkt?


Hoi Fcornet,

De tarieven voor het gebruik van het internet vindt je hier . Het is nog niet bekend of er een bundel komt om gebruik te maken van het internet in het buitenland.

Reageer