.

Beantwoord

Internet buitenland


Badge
Hallo, 

Ik heb internet buitenland aangezet, dataroaming aan. Nu krijg ik de melding: mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk, U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice.

Vraag: wat gaat hier fout. 
icon

Beste antwoord door Charlene 18 July 2013, 17:16

Bekijk originele reactie

11 reacties

Badge
Inmiddels heb ik geprobeerd handmatig provider te kiezen. Mijn telefoon helemaal uit gehad. Helaas mogen deze tips ook niet baten.
Badge
Vind het wel heel jammer dat er niemand van Simyo reageert. Zit nu 2 dagen in buitenland en heb geen internetverbinding. 
Reputatie 7
Badge +9
Simyo medewerkers proberen binnen 1 dag via het forum te reageren maar dat lukt niet altijd.
Badge
Simyo medewerkers proberen binnen 1 dag via het forum te reageren maar dat lukt niet altijd.


Dat kan, maar ik voel me een beetje hulpeloos. En laten we eerlijk zijn, ik ben niet de eerste waar het niet lukt en toch heb ik nog geen helpend antwoord kunnen vinden.
Badge
Zie dat er via mail is gereageerd. 
Ik heb mijn toestel al uitgezet. Batterij eruit gaat niet en de simkaart eruit lijkt me ook niet zo'n goed plan zonder het juiste gereedschap.
Ik heb de telefoon nu weer uitgezet en zal hem wat langer uit laten. Kijken wat er dan gebeurt.
Badge +8
Zie dat er via mail is gereageerd. 
Ik heb mijn toestel al uitgezet. Batterij eruit gaat niet en de simkaart eruit lijkt me ook niet zo'n goed plan zonder het juiste gereedschap.
Ik heb de telefoon nu weer uitgezet en zal hem wat langer uit laten. Kijken wat er dan gebeurt.


Hoi WilmaK,

Ik had je vraag hier gevonden en beantwoord. Niet gezien?

Groetjes,
Charlene
Badge +2
Hoi Wilma, kijk even bij mijn post: je APN settings veranderen! Dus dat wordt

APN: internet
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: gprs

Simyo kan je niet helpen, want zij hebben niet door dat dat het probleem is, aan de provider hoef je NIETS te doen, gewoon op automatisch zetten. Ook je telefoon niet tig keer aan en uitzetten, ook niet je simcard bij iemand anders' telefoon proberen, is allemaal NIET nodig!!! Succes! Zo is het mij ook gelukt!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Kas2u,

Ik zag je post ook voorbij komen in dit topic. Onze excuses dat we je niet goed hebben kunnen helpen.

Maar wel heel erg bedankt dat je de oplossing ook in dit topic deelt.

@WilmaK. Heb je wat aan de tips van Kas2u gehad?

Groetjes,

Alex
Badge +2
Hoi, zie ook andere topic. Hopelijk heeft @WilmaK er idd iets aan!
Fijne dag, summertime when the livin' is easy!
Badge +6
Zie dat er via mail is gereageerd. 
Ik heb mijn toestel al uitgezet. Batterij eruit gaat niet en de simkaart eruit lijkt me ook niet zo'n goed plan zonder het juiste gereedschap.
Ik heb de telefoon nu weer uitgezet en zal hem wat langer uit laten. Kijken wat er dan gebeurt.


Hoi WilmaK,

Heeft de tip van Kas2u je geholpen? Graag vernemen wij je bevindingen 🙂.
Badge +6
Hoi, zie ook andere topic. Hopelijk heeft @WilmaK er idd iets aan!
Fijne dag, summertime when the livin' is easy!


Hoi Kas2u,

Hopelijk heeft je tip WilmaK geholpen. Er is nog geen terugkoppeling van haar. Bedankt voor het delen van je tip 🙂.

Reageer