.

Beantwoord

In het buitenland bellen werkte niet. Straks wel?

  • 9 December 2012
  • 6 reacties
  • 431 Bekeken

Geachte heer/dame,

Ik heb enkele maanden geleden de ervaring gehad dat tijdens een kort verblijf in Duitsland ik niet met mijn simyo abonnement kon bellen.Mijn partner met een KPN simcard ondervond geen problemen met bellen.

Dit was op dat moment voor mij even geen probleem. Ik ben echter van plan om straks met vakantie te gaan en heb dan wel deze mogelijkheid nodig.
De optie " buitenland bellen" staat wel aangevinkt bij mijn gegevens.
Kunt u mij aangeven waarom dit even niet gewerkt zou hebben en ook garanderen dat ik straks wel in het buitenland kan bellen?

Gr,

Bert
icon

Beste antwoord door Alex 12 December 2012, 11:41

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Ejtreb,

Volgens het systeem staat de optie 'bellen in en naar het buitenland' nu aan. Deze heb je zelf uit/aan gezet onlangs. Ik wil je vragen om voor de zekerheid je toestel even uit/aan te zetten om ervoor te zorgen dat het ook aan het netwerk wordt doorgegeven. Bellen in het buitenland zou dan gewoon moeten werken.

Groetjes,

Alex
Bedankt voor je antwoord Alex maar dit is niet geheel volledig. De optie "bellen in het buitenland"  stond al aan. Ik heb echter deze voordat ik dit bericht schreef even uit en weer aangezet. Kortom, ten tijde van het probleem van niet kunnen bellen in het buitenland stond de optie wel degelijk aan. Ik ga het toestel uit zetten en weer aan en hoop dat het dan toch werkt.

Gr,

Bert
  1. Heb hetzelfde probleem het werkt niet zoals je het aangeeft, . Ikzelf heb een nieuwe galaxy Y en heb ook problemen dus neem niet aan dat het aan de bandsoorte ligt (duplo of triple en tegenwoordig quart)
  • Kiki46
Reputatie 2
Badge +1
Hey kiki46,

Wij hebben de optie bellen in en naar het buitenland voor jou gereset. Zou je jouw toestel even uit en weer in kunnen schakelen en mij vervolgens kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?
Hey kiki46,

Wij hebben de optie bellen in en naar het buitenland voor jou gereset. Zou je jouw toestel even uit en weer in kunnen schakelen en mij vervolgens kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?


Heb het gedaan en laat jullie mettertijd  uiteraard weten hoe het afgelopen is, hopelijk goed want anders heb ik een probleem. 
Dank in elk geval voor de moeite.
Reputatie 5
Badge +10
Geen dank kiki46. Laat je ons inderdaad even weten of het werkt of niet?

Groetjes,

Alex

Reageer