Skip to main content
Ik ben in het buitenland en heb 'bellen in en naar het buitenland' aan staan. Toch heb ik geen service. Ik heb volgens de instructie op deze website al geprobeerd om handmatig een netwerk te zoeken. Deze vind hij wel, maar daar kan ook geen verbinding mee gemaakt worden. Enig idee wat er mis is?
Goede avond en welkom op het forum L-ieke,



Heb je roaming op je toestel wel aanstaan?
Hoi L-ieke, wat leuk dat je je vraag op het forum stelt :)



In je gegevens zie ik dat je al wel een paar SMS berichten hebt gestuurd vanuit het buitenland, dus kan er wel een netwerkverbinding gevonden worden. Roaming zal dus aanstaan denk ik.

Ik heb je optie 'Bellen in het naar het Buitenland' een reset gegeven. Die hebt je voor het sturen van een SMS bericht namelijk niet nodig, maar natuurlijk wel voor het bellen.



Misschien moet je je mobiel even uit- en aanzetten, maar kun je laten weten of dit geholpen heeft?





@franswon; dank je voor het meedenken!
Hallo,



Zouden mijn instellengen ook gereset kunnen worden? Ik heb nl het zelfde probleem; kan niet bellen in de VS en ook niet gebeld worden. Bellen in en naar buitenland staat aan. Provider heb ik al eens gewisseld. Al eens aan en uit gezet. Niets helpt. Paar dagen terug kon ik wel bellen.

Help!
Hallo,



Zouden mijn instellengen ook gereset kunnen worden? Ik heb nl het zelfde probleem; kan niet bellen in de VS en ook niet gebeld worden. Bellen in en naar buitenland staat aan. Provider heb ik al eens gewisseld. Al eens aan en uit gezet. Niets helpt. Paar dagen terug kon ik wel bellen.

Help!




Hoi syke,



Welkom op het forum :)



Bij jou is er iets anders aan de hand. Je bent namelijk afgesloten wegens hoogverbruik. Dat betekent dat je binnen 1 dag meer dan €75,- buiten je bundel aan kosten hebt gemaakt. Het komt voornamelijk door gesprekken die je hebt gevoerd vanuit het buitenland.



Alle gesprekken in, naar en vanuit het buitenland vallen namelijk buiten de bundel. Hiervoor verwijs ik je graag naar onze tarievenpagina. Als je je verbruik wilt inzien, log dan in op Mijn Simyo.



Ik zal je een e-mail sturen met meer informatie over hoogverbruik en wat je moet betalen om weer aangesloten te worden.



Zou je willen laten weten of het is gelukt?
Thanx Dries!

Nu snap ik waarom. Nou kan kloppen, heb nig geen Amerikaans nr hier kunnen hsken in de VS en heb met de gyneacoloog moeten bellen i.v.m. met zwangerschap en dat gesprek kostte €122, hekaas.....

We declareren bet bedrag bij de werkgever van mijn man, de reden dat we hier zijn is voor zijn werk dus.

Ik ga ff in mijn mail kijken. Is dat forum mail of mijn hotmail?



Groetjes



Hallo,



Zouden mijn instellengen ook gereset kunnen worden? Ik heb nl het zelfde probleem; kan niet bellen in de VS en ook niet gebeld worden. Bellen in en naar buitenland staat aan. Provider heb ik al eens gewisseld. Al eens aan en uit gezet. Niets helpt. Paar dagen terug kon ik wel bellen.

Help!




Hoi syke,



Welkom op het forum :)



Bij jou is er iets anders aan de hand. Je bent namelijk afgesloten wegens hoogverbruik. Dat betekent dat je binnen 1 dag meer dan €75,- buiten je bundel aan kosten hebt gemaakt. Het komt voornamelijk door gesprekken die je hebt gevoerd vanuit het buitenland.



Alle gesprekken in, naar en vanuit het buitenland vallen namelijk buiten de bundel. Hiervoor verwijs ik je graag naar onze tarievenpagina. Als je je verbruik wilt inzien, log dan in op Mijn Simyo.



Ik zal je een e-mail sturen met meer informatie over hoogverbruik en wat je moet betalen om weer aangesloten te worden.



Zou je willen laten weten of het is gelukt?


Hoi syke,



Allereerst hoop ik dat de zwangerschap goed verloopt!



Dries schrijft dat hij een e-mail stuurt, dat zal dan naar het adres zijn waarmee je bent geregistreerd bij Simyo. Als het een forum privé bericht is krijg je daar normaal ook melding van in dezelfde mailbox.
Hoi syke,



Zoals franswon zegt:

dat zal dan naar het adres zijn waarmee je bent geregistreerd bij Simyo


Maar het gaat in dit geval om je hotmail. En de reply heb ik al beantwoord.



Succes (en veel plezier!) met je zwanngerschap:D
Dankje :)



Ik heb de mail ontvangen! En al betaald enz. Dus hopenlijk ben ik na vandaag en anders morgen? weer aangesloten.



Groetjes en bedankt!



Hoi syke,



Zoals franswon zegt:

dat zal dan naar het adres zijn waarmee je bent geregistreerd bij Simyo


Maar het gaat in dit geval om je hotmail.



Succes (en veel plezier!) met je zwanngerschap:D


Dankje :)



Ik heb de mail ontvangen! En al betaald enz. Dus hopenlijk ben ik na vandaag en anders morgen? weer aangesloten.



Groetjes en bedankt!




Hoi syke,



Wat leuk dat je zwanger bent, gefeliciteerd! :)



Ik zie dat je vandaag rond 13:00 weer bent aangesloten. De betaling is binnen! Ik hoop dat jullie het bedrag kunnen declareren, dat zou toch wel mooi zijn :)



Als je nog vragen of opmerkingen heb, aarzel dan niet. We helpen je graag verder!

Reageer