.

Beantwoord

Ik word gebeld door een onbekend buitenlands nummer, kost dit geld?

  • 22 December 2015
  • 8 reacties
  • 823 Bekeken

Badge
ik kreeg net een telefoontje van 5 sec. met het nummer+21825053987 waar bij vermeld stond Libie. Ik begrijp t niet en gaat mij dit geld kosten?? Ik heb net een erg vervelende ervaring achter de rug en vind dit eng gr.Rietje
icon

Beste antwoord door Schoenklomp 23 December 2015, 09:29

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge
Wanneer je gebeld wordt dan kost je dat geen geld.
De kans is groot dat dit oplichters waren die zich voordoen als Microsoft medewerkers en zo toegang willen proberen te krijgen tot je computer. Hier vooral NIET op ingaan maar verbinding verbreken!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Rietje,

Ik snap dat je hiervan bent geschrokken. Zoals Schoenklomp al zegt, het is belangrijk dat je niet naar dergelijke nummers terugbelt. Daarmee proberen oplichters geld te verdienen. De inkomende gesprekken zijn heel vervelend, maar kosten geen geld. Je kan voor de zekerheid nog het nummer blokkeren in je telefoon, zodat er überhaupt geen gesprekken met dit nummer mogelijk zijn. Laat je ons weten of dit is gelukt?

Groetjes en fijne dagen!
Sean

@Schoenklomp bedankt voor het meedenken!
Badge
Nou, wat fijn dat ik een reactie van jullie krijg. Ik heb het direct verwijderd uit mijn IPhone en ben nu gerust door jullie bericht. Heel hartelijk dank, groetjes Rietje
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Noah2001,

Dat heb je slim gedaan! Zo kun je gerustgesteld van de kerstdagen genieten! Hele fijne feestdagen Rietje en een prachtig 2016!

Groetjes,
Angela
Badge
lief dat er mensen met je meedenken en heel hartelijk bedankt Angela !
Reputatie 7
Badge +10
Dat is waar ons forum voor is Rietje 🙂 En dit bewijst maar weer dat het hartstikke goed helpt. Mocht je nog vragen hebben, dan zien we je graag terug op het forum.

Graag gedaan!

Groetjes,
Angela
Badge
Dankjewel!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Rietje,

Graag gedaan. Tot een volgende keer op het forum 🙂

Reageer