Hoe bellen met Simyo in Oostenrijk? Mededeling is: Niet aangemeld bij netwerk.Alle aangegeven netwerken staan gebruik niet toe: "uw sim kaart staat verbinding met dit netwerk niet toe".
A99
Bladzijde 1 / 1
Hoi ab999,
Welkom op het forum :)
Ik zie dat je de optie 'bellen in en naar het buitenland' uit hebt staan. Je moet deze optie eerst aan zetten op Mijn Simyo, anders kun je inderdaad niet bellen in het buitenland.
Laat je ons weten of het is gelukt om een goede verbinding te krijgen in Oostenrijk?
Welkom op het forum :)
Ik zie dat je de optie 'bellen in en naar het buitenland' uit hebt staan. Je moet deze optie eerst aan zetten op Mijn Simyo, anders kun je inderdaad niet bellen in het buitenland.
Laat je ons weten of het is gelukt om een goede verbinding te krijgen in Oostenrijk?
Bedankt voor de reactie. Ik heb de aangegeven optie aangezet, maar helaas zonder het gewenste resultaat. Bij bellen in Oostenrijk
verschijnt nog steeds de mededeling: niet aangemeld bij netwerk.
Wat moet er nog meer anders worden ingesteld?
Vriendelijke groet,
Aad Boers
verschijnt nog steeds de mededeling: niet aangemeld bij netwerk.
Wat moet er nog meer anders worden ingesteld?
Vriendelijke groet,
Aad Boers
Hoi ab999,
Welkom op het forum :)
Ik zie dat je de optie 'bellen in en naar het buitenland' uit hebt staan. Je moet deze optie eerst aan zetten op Mijn Simyo, anders kun je inderdaad niet bellen in het buitenland.
Laat je ons weten of het is gelukt om een goede verbinding te krijgen in Oostenrijk?
Hoi ab999,
Ik kan aan je verbruik ook zien dat het je inmiddels nog niet is gelukt om gebruik te maken van je telefoon. De IT-afdeling geeft aan dat er wel een verbinding mogelijk moet zijn.
Heb je al geprobeerd om handmatig te zoeken naar verschillende netwerken? Het kan zijn dat het ene netwerk waar jij je nu op probeert aan te melden, geen overeenkomst heeft met KPN en je daarom niet mag/kan aanmelden. Ook is het uit/aanzetten van je telefoon na een optiewijziging verstandig om te doen 🙂
Ik hoop dat het je met deze tips wel lukt! 😃
Ik kan aan je verbruik ook zien dat het je inmiddels nog niet is gelukt om gebruik te maken van je telefoon. De IT-afdeling geeft aan dat er wel een verbinding mogelijk moet zijn.
Heb je al geprobeerd om handmatig te zoeken naar verschillende netwerken? Het kan zijn dat het ene netwerk waar jij je nu op probeert aan te melden, geen overeenkomst heeft met KPN en je daarom niet mag/kan aanmelden. Ook is het uit/aanzetten van je telefoon na een optiewijziging verstandig om te doen 🙂
Ik hoop dat het je met deze tips wel lukt! 😃
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.