Ik was twee weken geleden in Portugal en kon niet bellen (een nummer in Nederland). Ik kreeg een automatisch antwoord dat ik kontakt moest opnemen met mijn provider. Ik had ongeveer 9 euro tegoed over dus dit kan eigenlijk het probleem niet zijn. Waar kan dit aan liggen?
Hi Ed,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat jammer dat je niet kon bellen in Portugal! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je buitenlandoptie gewoon netjes aan stond. Op het netwerk staat alles dus goed! Ik heb voor de zekerheid een reset uitgevoerd op je buitenlandoptie, waarmee de instellingen vernieuwd worden op het netwerk. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?
Verder raad ik je voor de toekomst ook aan om handmatig een buitenlands netwerk te kiezen op je telefoon. Hier zie je hoe je dat doet, nadat je je mobiel hebt gekozen zie je ‘Handmatig een netwerk selecteren’ staan. Daar zie je stap voor stap hoe je dat doet!
Laat je me weten of je er zo uit komt in de toekomst?
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.