.

Beantwoord

ik kan niet bellen vanuit Waarom kan ik niet bellen vanuit de Verenigde Staten?

  • 27 July 2016
  • 3 reacties
  • 706 Bekeken

Badge
Ik ben op dit moment in amerika en kan niet bellen. Alles staat aan. Maar ik heb geen ontvangst! In Los Angeles werkte het via A T &T maar hier in Willits hebben ze Verizon en mensen kunnen bellen maar ik heb geen enkel netwerk als ik mijn phone laat zoeken.
Kan iemand helpen??
icon

Beste antwoord door Scotsman 27 July 2016, 08:09

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Helaas heb je de pech dat er op jouw locatie alleen het netwerk van Verizon in de lucht is, en die gebruiken de CDMA standaard en niet GSM. Alleen AT&T en T-Mobile gebruiken GSM, en dat is de standaard die jouw telefoon gebruikt.
Badge
Aha scotsman is dat het. Nou begrijp ik het! Bedankt voor je info 😉
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Dwijnants,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je niet kunt bellen en SMS'en in de VS! Ik zie dat de optie voor Bellen in het buitenland aan staat bij jouw aansluiting, dus je hoort gewoon te kunnen bellen! Omdat je aangeeft dat je in LA wel kon bellen, weet je ook dat het niet ligt aan het simkaartje bijvoorbeeld.

Wat Scotsman zegt is heel goed mogelijk! Ik geef eerlijk toe dat ik niet zóveel verstand heb van buitenlandse netwerken en de frequenties die ze gebruiken. Maar gelukkig hebben we users rondlopen die daar wel veel vanaf weten! Fijn!

Laat je weten of je op andere locaties wel gewoon kunt bellen?

@ Scotsman: Super, dank voor je hulp!

Groetjes,
Jihane

Reageer