.

Beantwoord

Ik kan mijn APN instellingen niet veranderen. Wat nu?

  • 4 September 2017
  • 1 reactie
  • 802 Bekeken

Badge
edit door @Thomas  17 juli 2018: De APN instellingen zijn inmiddels veranderd. In dit filmpje leggen we uit hoe je jouw iPhone instelt en voor Android hebben we dit filmpje.

Mijn APN in/uit schakelaar staat in het grijs. Ik kan hem niet verzetten. Ook het invoeren van APN gegevens worden niet opgeslagen . Ik kan zodoende niet internetten in het buitenlend
icon

Beste antwoord door Jihane 4 September 2017, 16:13

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Iloon,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je niet kunt internetten in het buitenland hierdoor! Voordat we naar je APN kijken, heb ik toch even een reset uitgevoerd op je buitenlandopties. Hiermee heb ik de instellingen op het netwerk. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?

Als dat niet werkt, wil je dan controleren of je dataroaming aanstaat? En wil je handmatig naar netwerken zoeken? Je kunt dat doen door op je mobiel te gaan naar Instellingen > Aanbieder. Daar vink je dan uit dat je mobiel automatisch naar netwerken zoekt, zodat je dat handmatig kunt doen. Je kunt alle netwerken uitproberen!

Nog steeds geen netwerk? Dan mag je je simkaart in een ander toestel stoppen en daarin de APN-instellingen als volgt instellen:

APN: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: GPRS

Kun je dan wel internetten? Dan weten we dat het daaraan lag. Maar misschien is het niet eens nodig om aan je APN instellingen te sleutelen. Laat je 't me weten?

Groetjes,
Jihane

Reageer