.

Beantwoord

Ik heb sms'jes buiten Europa niet ontvangen

  • 16 May 2014
  • 1 reactie
  • 617 Bekeken

Ik ben recent naar Curaçao geweest en daar kwamen de sms-jes die men mij stuurden niet binnen. Na 3 of 4 dagen ontving ik ineens alle sms-jes die in de dagen daarvoor naar mij gestuurd waren! Heel vervelend want hierdoor kon ik niet op tijd op bepaalde ontmoetingspunten zijn. Of ging ik mensen ophalen die al ander vervoer geregeld hadden. Hoe kan dit????
icon

Beste antwoord door Dries 19 May 2014, 12:36

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi Lenoir1313,

Welkom op het forum :)

Wat vervelend dat je te laat de sms'jes hebt ontvangen. Ben je nu nog steeds in Curaçao? Dan kunnen we gelijk checken of het nu wel goed gaat.

Het kan door een aantal zaken komen. In dit topic vind je meer info over de berichtencentrale. Zorg ervoor dat dat goed in je telefoon staat :)

Had je wel goed bereik? Kon je bijvoorbeeld wel bellen en gebeld worden of werkte dat ook niet? Ik heb voor de zekerheid een reset van de optie 'bellen in en naar het buitenland' gedaan. Dat zou nu goed moeten zijn. Als je helemaal geen netwerk hebt dan wil handmatig een netwerk selecteren ook goed helpen.

Als internet ook niet werkte en je gebruik een iPhone, dan kun je hier een kijkje nemen.

Zou je willen laten weten of het is gelukt?

Reageer