Skip to main content
Goedemorgen simyo,



Ik heb geen netwerk in Luxemburg. Alle instellingen voor buitenland staan aan en ik heb ook al geprobeerd handmatig diverse netwerken te selecteren. Helaas zinder resultaat.

Kunnen jullie op afstand uets controleren of aanpassen?



Met vriendelijke groet,

Tamara kosche
Hoi Tamara. Ik heb het zelfde probleem. Met een Samsung S5. Mijn zoon heeft de zelfde telefoon en abonnement. Die is inmiddels Door zijn tegoed heen.

Heel vreemd. Ik he'd trouwens ook een topic gestart. Hopelijk reageert Simyo snel met een oplossing.

Groeten André
Zojuist in m'n instellingen/netwerk/ namen toegangspoorten... de reeds optie " kan Hi mobiel geactieveerd"

Bingo.

Succes
Hoi Kosche,



Welkom op het forum :)



Wat onhandig dat je geen service hebt in het buitenland! Ik heb zojuist je simkaart een reset gegeven. Hiermee maakt hij een nieuwe verbinding met het netwerk. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Hopelijk werkt het daarna wel.



Mocht dat niet het geval zijn, probeer dan om indien mogelijk een kruistest uit te voeren. Dat houdt in dat je jouw simkaart in een andere telefoon stopt, en een andere simkaart in jouw telefoon doet. Zo kunnen we achterhalen waar de oorzaak van dit probleem ligt, en kunnen we je daarna beter verder helpen.



Laat je weten wat er dan gebeurt?



@Pijnacker, wat jammer dat je hetzelfde probleem hebt. We zijn je al aan het helpen in je eigen topic. Vind je het goed dat we daar verder gaan?



Groetjes,

Samantha

Reageer