Skip to main content
antwoord

Ik heb geen internet op Sardinie?

  • May 11, 2025
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi, 

ik heb altijd een goed werkend internet gehad op mijn iPhone 14 Pro zowel in Portugal en Sicilië in 2024. Nu ben ik op Sardinië en heb alle mogelijk stappen genomen, maar helaas nog steeds geen internet. 
Kunnen jullie me helpen met een reset van mijn e-sim wellicht?

ik hoor het graag asap. 
gr., Conny 

 

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@Teddyberin,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je geen verbinding kunt krijgen. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing maar daar heb ik wel wat meer informatie voor nodig. Bijvoorbeeld:

  • Staat je roaming aan?
  • Welk toestel heb je?
  • Kun je wel bellen? 

Voor nu wil ik je vragen om deze drie pagina's door te nemen: Mobiel internet in het buitenland instellenHandmatig mobiel internet instellen en Netwerk handmatig selecteren. Misschien kun je nog even dubbel checken of alle instellingen juist staan (check vooral de APN-instellingen). Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen. Voor nu heb ik in ieder geval je simkaart een reset gegeven. Als je jouw telefoon even 10 minuten uitschakelt zou het hierna weer moeten werken. Zo niet, hoor ik dat graag. Dan kijken we samen verder naar een oplossing. 

Groetjes,
Seren

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • May 12, 2025

Beste ​@Teddyberin heb je de netwerkinstellingen van je mobiel al eens gereset?

Heb je al al eens handmatig een andere provider ge[robeerd?

 


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • May 12, 2025

Hoi ​@Teddyberin,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je geen verbinding kunt krijgen. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing maar daar heb ik wel wat meer informatie voor nodig. Bijvoorbeeld:

  • Staat je roaming aan?
  • Welk toestel heb je?
  • Kun je wel bellen? 

Voor nu wil ik je vragen om deze drie pagina's door te nemen: Mobiel internet in het buitenland instellenHandmatig mobiel internet instellen en Netwerk handmatig selecteren. Misschien kun je nog even dubbel checken of alle instellingen juist staan (check vooral de APN-instellingen). Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen. Voor nu heb ik in ieder geval je simkaart een reset gegeven. Als je jouw telefoon even 10 minuten uitschakelt zou het hierna weer moeten werken. Zo niet, hoor ik dat graag. Dan kijken we samen verder naar een oplossing. 

Groetjes,
Seren