.

Beantwoord

Ik heb geen internet in Italië, wat nu?

  • 4 August 2016
  • 3 reacties
  • 156 Bekeken

Hallo!

Ik zit momenteel in Italië, maar mijn 3G internet doet het niet.. ik heb een HTC one m9. M'n zusje heeft ook simyo en heeft een iPhone en bij haar werkt het wel gewoon. Ik heb de optie internet in het buitenland aangezet.

Kan die verholpen worden?

Groetjes, Micha
icon

Beste antwoord door Jihane 5 August 2016, 13:19

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hoi michameijer95,

Heb je toevallig bij je interner opties roaming aanstaan?


Mvg,

Simnlru
Jazeker!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Michameijer95,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je internet het niet doet in het buitenland! Ik zie dat jij de juiste opties gewoon aan hebt staan, dus je zou het web op moeten kunnen. Ik heb je buitenlandse internetoptie voor jou een reset gegeven. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk lost dit het probleem op en kun je weer internetten!

Mocht dat niet werken, wil ik je vragen om handmatig een (Italiaans) netwerk uit te zoeken. Je toestel hoort dit automatisch te doen, maar dit gaat niet altijd goed. Dan kan een duwtje in de juiste richting helpen.

Als je dit al gedaan hebt en toch niet kunt internetten, raad ik je aan om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en andersom. Zo kunnen we peilen waar het probleem zich bevindt; bij je telefoon of bij je simkaart.

Hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Jihane

Reageer