.

Beantwoord

Ik heb extra MB's bijgekocht. Waarom heb ik toch buitenbundelkosten?

  • 24 June 2017
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Beste,
Ik ben op dit moment in Italië en zie nu dat ik kosten gemaakt zou hebben buiten de bundel.
Ik heb enkele dagen geleden 500 mb extra gekocht om buiten bundel kosten te voorkomen
Ik heb volgens mijn simyo nog 322 mb over op dit moment. Kunnen jullie mij aangeven hoe ik dan toch kosten buiten mijn bundel maak.
Mvg Ruud Schutgens
icon

Beste antwoord door Samantha 27 June 2017, 10:45

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Ruud kijk hier eens naar :

https://forum.simyo.nl/buitenland-88/waarom-krijg-ik-een-sms-over-mijn-internetverbruik-in-het-buitenland-terwijl-ik-nog-mb-s-heb-38920/index1.html
Badge +7
Hoi Lange,

Welkom op het Simyo forum 🙂

Ik kan het me heel goed voorstellen dat hier verwarring over is ontstaan. Helaas is het zo dat je extra MB's niet worden herkend in het buitenland. Daarom denkt het netwerk dat je zonder bundel aan het internetten bent. Vandaar dat je deze sms'jes ontvangt.

Geen zorgen, je verbruik gaat gewoon van je extra bundels af. Je hebt nu nog 603 MB over. Je kunt deze sms'jes dus negeren. Je hebt wel voor € 5,66 aan buitenbundelkosten gemaakt. Deze kosten zijn gemaakt in de tijd nadat je internetbundel is opgegaan, maar je nog geen extra MB's gekocht had.

Meer informatie hierover kun je lezen in dit forumtopic. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Ron H, heel erg bedankt voor je hulp 🙂

Reageer