.

Beantwoord

Ik heb een prepaid simkaart en blijf langer dan 6 maanden in het buitenland, wat nu?

  • 29 August 2014
  • 4 reacties
  • 563 Bekeken

Badge
Ik heb een prepaid met nog voldoende beltegoed, maar ik verblijf langer dan 6 maanden in het buitenland (Azië).... Wat moet ik doen om mijn nummer en beltegoed te behouden..?
Thanks... Hans
icon

Beste antwoord door Scotsman 29 August 2014, 16:59

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Om te voorkomen dat je prepaid sim verloopt en je tegoed als een onvrijwillige donatie in de zakken van Simyo verdwijnt :p raad ik je aan om binnen die zes maanden even een sms'je te versturen via Mijn Simyo. Op die manier zijn er geen extra kosten aan verbonden als je in het buitenland bent. Dat is voldoende om je aansluiting in leven te houden.
Badge
Hoi... bedankt voor je supersnelle reactie... Maar bedoel je een smsje versturen via de website op de computer..? Dus niet met de telefoon...? Sorry hoor, maar dit is allemaal nieuw voor mij...
Reputatie 7
Badge +9
Onder het tabblad "sms versturen" in Mijn Simyo zie je als het goed is dit:
Reputatie 4
Badge +10
Hoi hansweber63,

Leuk dat je op het forum een vraag stelt.

Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Buitenland. Andere forumleden kunnen je vraag zo makkelijker vinden. Ik zie dat Scotsman je vraag al heeft beantwoord, met een afbeelding erbij 🆒 Is het gelukt om via Mijn Simyo een sms te sturen? :)

@Scotsman; bedankt voor je reacties!

Reageer