.

Beantwoord

Ik ga naar Tsjechië op vakantie en bel vrienden die in Tsjechië wonen. Valt dit gesprek dan ook binnen mijn bundel?

  • 30 May 2017
  • 2 reacties
  • 143 Bekeken

Ik ga in augustus naar Tsjechië op vakantie, en bel vrienden die in Tsjechië wonen valt dit gesprek dan ook binnen mijn bundel.
icon

Beste antwoord door Samantha 31 May 2017, 12:20

Bekijk originele reactie

2 reacties

Tsjechië valt onder de zone 1*landen die vanaf 1juni geen roamingkosten meer hebben dus jazeker!
Badge +7
Hoi Hanneke M,

Welkom op het Simyo forum :)

Goed dat je dit even navraagt! Per 1 juni komen de roamingskosten binnen alle zone 1 landen te vervallen. Dat betekent dat je in deze landen kunt bellen, sms'en en internetten vanuit je Nederlandse bundels. Er worden hierbij geen extra kosten meer gerekend.

Tsjechië valt hier ook onder. Dus als je 1 minuut belt in Tsjechië, dan gaat er 1 minuut van je belbundel af. Het maakt hierbij niet uit of je belt naar een Nederlands nummer, een Tsjechisch nummer of naar bijvoorbeeld een Frans nummer. Dit gaat allemaal van je belbundel af.

Let er wel op dat wanneer je vanuit Nederland naar een buitenlands nummer belt, dit niet van je belbundel af gaat. Dus als je belt vanuit Nederland naar een Tsjechisch nummer, dan kost dit € 0,23 per minuut.

Voor meer informatie over dit onderwerp, kun je een kijkje nemen in deze blog. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Friesian, Bedankt voor je hulp 🙂

Reageer