.

Beantwoord

Huh, datalimiet buitenland bereikt? Hoe komt dat?

  • 4 May 2016
  • 2 reacties
  • 240 Bekeken

Badge
Hierbij het antwoord op de vraag van de moderator. Ik heb dus nog 1200 MB in het buitenland en ik krijg de melding dat 80% is verbruikt. Moderator, ik weet niet hoe ik een printscreen kan maken en versturen. De letterlijke tekst van het bericht dat ik kreeg is: U heeft 80% van uw datalimiet bereikt. Bij 100% wordt uw dataverbinding verbroken. Wilt u doorgaan? Stuur een SMS naar 1330 naar 1330 met de tekst 'JA". Het tarief voor data is 4.84 EUR/MB.

Gisterenmorgen kreeg ik in het buitenland een nieuw bericht:
Uw datalimiet van € 60,50 is bereikt. Wilt u doorgaan? SMS 'JA' naar 1330. Het tarief voor data is 4.84 EUR/MB. Wilt u de datalimiet volledig uitschakelen? SMS 'datalimiet uit' naar 1330.

Ik word hier heel onrustig van want niemand kan me vertellen wat er aan de hand is.
icon

Beste antwoord door Ray 4 May 2016, 09:48

Bekijk originele reactie

2 reacties

Ik denk dat dit voor jou ook van toepassing is.

https://forum.simyo.nl/buitenland-88/onjuiste-sms-bereiken-datalimiet-buitenland-33701
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Vakantie12,

Zo te zien heeft Raytje je al helemaal goed verwezen naar een topic waar je het antwoord kan vinden. Er zijn helaas vanaf het netwerk verkeerde sms'jes verstuurd, waardoor jij zo ben geschrokken of onrustig van bent geworden. Hiervoor bieden wij ook graag onze excuses voor aan.

Je kunt de sms dus als niet verzonden beschouwen en 'JA' terug sms'en, zodat je weer bereikbaar bent 🙂.

Groetjes, Tiury

@Raytje; bedankt voor het snelle antwoord 🙂!

Reageer