Skip to main content

.

Beantwoord

hoge internetkosten buiten mijn bundel?

  • 11 april 2022
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Bij aankomst in het buitenland heb 3 minuten video gebeld via WhatsApp, ongeveer 2 uur daarna krijg ik een bericht dat mijn nummer geblokkeerd is wegens hoge internetkosten. En blijkt dat dit gesprek me 260 euro kostte!! Waarom heb ik geen waarschuwings SMS gehad toen 80% van mijn bundel verbruikt was?

Beste antwoord door Nihad

Hoi @lieke77,

 

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat er buiten bundel kosten zijn gemaakt in het buitenland. Wij sturen voor de databundel twee waarschuwing sms'jes. Dit sturen wij bij 80% en bij 100% van het verbruik. Als je mij een privé bericht stuurt met daarin jouw telefoonnummer, volledige naam, adres, en email adres dan kijk ik even mee naar de aansluiting :). 

 

Groetjes,

 

Nihad

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Nihad
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud-moderator
  • 285 reacties
  • antwoord
  • 12 april 2022

Hoi @lieke77,

 

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat er buiten bundel kosten zijn gemaakt in het buitenland. Wij sturen voor de databundel twee waarschuwing sms'jes. Dit sturen wij bij 80% en bij 100% van het verbruik. Als je mij een privé bericht stuurt met daarin jouw telefoonnummer, volledige naam, adres, en email adres dan kijk ik even mee naar de aansluiting :). 

 

Groetjes,

 

Nihad