Skip to main content
antwoord

Hoge buitenbundel kosten in Jordanië?

• July 17, 2025
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Beste Simyo, ik ben nog niet zolang klant bij jullie maar zojuist schrok ik ongelofelijk erg toen ik zag dat ik iets meer als 60 euro extra moet betalen voor 12 mb waar ik geen gebruik van heb gemaakt, omdat mijn mobiele gegevens op eens waren toen ik in jordanie landen. Dit had ik op dat moment niet door tot dat ik gister in de app keek en daar buitenbundelkosten zag staan . Hopelijk begrijpen jullie dat ik hier erg van ben geschrokken en kunnen jullie me hier financieel in ondersteunen. Ik hoor graag van jullie.

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Seren

Hi ​@Maryan,

Bedankt voor je bericht. Het spijt me om te horen dat je kosten hebt gemaakt buiten je bundel. Jordanië wordt beschouwd als zone 3 en valt daarom niet binnen je bundel. De kosten in Jordanië zijn €5,- per MB. In de grensbericht sms die wij sturen geven wij altijd aan welke tarieven gelden in het land dat je bezoekt. Heb je deze sms gezien?

Helaas kan het inschakelen van je internet na aankomst in het buitenland leiden tot datagebruik. Dit komt door apps die op de achtergrond verversen (denk aan alle notificaties die je ontving toen je je internet weer inschakelde). Om dit te voorkomen, kun je de optie 'Roaming' uitzetten. Daarnaast geldt de databundel alleen binnen zone 1. Ik wil echter graag een kijkje nemen naar je aansluiting om te zien of ik je op een andere manier kan helpen. Zou je me een privébericht  kunnen sturen met je persoonlijke gegevens?

Tot slot wil ik je verwijzen naar onze website waarin we informeren over roaming en de bijbehorende kosten, hier kun je meer lezen over alles wat met roaming te maken heeft.

Groet,
Seren

3 reacties

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • July 18, 2025

Hi ​@Maryan,

Bedankt voor je bericht. Het spijt me om te horen dat je kosten hebt gemaakt buiten je bundel. Jordanië wordt beschouwd als zone 3 en valt daarom niet binnen je bundel. De kosten in Jordanië zijn €5,- per MB. In de grensbericht sms die wij sturen geven wij altijd aan welke tarieven gelden in het land dat je bezoekt. Heb je deze sms gezien?

Helaas kan het inschakelen van je internet na aankomst in het buitenland leiden tot datagebruik. Dit komt door apps die op de achtergrond verversen (denk aan alle notificaties die je ontving toen je je internet weer inschakelde). Om dit te voorkomen, kun je de optie 'Roaming' uitzetten. Daarnaast geldt de databundel alleen binnen zone 1. Ik wil echter graag een kijkje nemen naar je aansluiting om te zien of ik je op een andere manier kan helpen. Zou je me een privébericht  kunnen sturen met je persoonlijke gegevens?

Tot slot wil ik je verwijzen naar onze website waarin we informeren over roaming en de bijbehorende kosten, hier kun je meer lezen over alles wat met roaming te maken heeft.

Groet,
Seren

• auteur
  • Beginner
  • August 4, 2025

Hoi,

ik heb je een tijdje terug een berichtje gestuurd zou je mij willen helpen?

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • August 5, 2025

Hoi,

ik heb je een tijdje terug een berichtje gestuurd zou je mij willen helpen?

Hi ​@Maryan,

Mijn welgemeende excuses. Door een overvolle inbox heb ik jouw bericht helaas gemist. Ik pak het nu meteen op!