.

Beantwoord

Hoeveel kost gebeld worden in het buitenland vanuit het buitenland

  • 24 April 2014
  • 3 reacties
  • 1229 Bekeken

Kan iemand mij vertellen wat het me kost als ik in Spanje op vakantie ben en
gebelt wordt vanuit Turkije?

grtz Patricia
icon

Beste antwoord door Charlene 25 April 2014, 11:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Een hoop. Je kunt beter een lokaal simkaartje kopen.

Nu een antwoord op je vraag:
Volgens mij betaal jij Spanje->Nederland en de beller Turkije -> Nederland. Weet ik niet 100% zeker, maar dat kan een Simyo medewerker vast vertellen.
Reputatie 7
Badge +9
De gene, die jou belt, betaalt van Turkije naar Nederland. Hij draait immers een Nederlands telefoonnummer. Omdat jij niet in Nederland zit betaal jij de kosten van Nederland naar jou. In dit geval dus 0,08 euro per jaar.

Als jij die gene in Turkije belt dan bel je een turks nummer en dan bel je de hele reis. Van Spanje naar Turkije kost je € 1,27 per minuut.
Als jij die gene in Turkije belt, terwijl hij een Nederlands nummer heeft(hij is ook op vakantie/zakenreis), dan betaal je van Spanje naar Nederland (€ 0,29 per minuut). Die gene betaalt dan van Nederland naar Turkije.

Snapje?

Een hoop. Je kunt beter een lokaal simkaartje kopen.
Met deze tip zorg je ervoor dat die gene van Turkije naar Spanje betaald. Jij betaald dan dus niets als hij jou belt.
Badge +8
Hoi Patricia55,

Welkom op het forum :)
Ga je binnenkort lekker op vakantie?
Wanneer jij in Spanje bent met je Simyonummer en je wordt daar op gebeld, dan kost dat altijd hetzelfde. Waarvandaan je ook gebeld wordt. Namelijk €0,08 per minuut. (Dat bedoel jij ook hè, Groentjuh?)
Een uitgebreide tarievenlijst vind je hier.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes, Charlene

Reageer