Skip to main content
Heeft het zin om mijn internetbundel en belbundel voor een maand te verhogen als ik met vakantie ga? Dit vraag ik nav de veranderingen voor bellen en internetten in EU vanaf 30 april 2016. Heb ik goed begrepen dat je dan ook vanuit je bundel gebruikt met bijbetaling van 6 cent per MB? Thuis maak ik veel gebruik van ons draadloos Internet en dus niet van de bundel.



Groetjes, Myrna
Hoi myrnac,



Goed dat je van te voren precies wilt weten wat de tarieven zijn in het buitenland!



De tarieven zijn inderdaad veranderd. Normaal gesproken, zijn de tarieven € 0,06 per min/MB en gaat het verbruik uit je bundel. Als je dus 30 minuten belt, zal het je 30 belminuten uit je bundel kosten en zijn de extra kosten € 1,80.



Op dit moment, vanwege technische redenen, worden er geen belminuten uit je bundel verrekend, maar alleen de extra € 0,06 voor het buitenland bellen/internetten. Uit het vorige voorbeeld zou je dus alleen de extra € 1,80 betalen en zullen er geen belminuten van je bundel af gaan. Als dit verandert laten we dit natuurlijk van te voren weten!



Is het zo duidelijk voor je?



Groetjes,

Caspar
Bedankt voor je reactie, Casper. Ik zie dat je geen onderscheid maakt tussen bellen en internetten. Klopt dat? Ik dacht dat bellen een ander tarief had. Het is me wel duidelijk dat ik mijn bundel dus niet voor de vakantie hoef te wijzigen.

Groetjes.Myrna
Hoi Myrnac,



Dat heb je goed opgemerkt 😉 Er wordt inderdaad geen onderscheid gemaakt tussen bellen en internetten. Sms'en heeft wel een ander tarief. Dit is € 0,024 per sms'je. Je hoeft inderdaad je bundel niet te wijzigen voordat je naar het buitenland gaat.



Op het moment dat wij wel de mogelijkheid hebben om minuten en MB's vanuit je bundel te berekenen, laten we het minimaal 1 maand van te voren aan je weten. Zo ben je op tijd op de hoogte :)



Laat je het weten als je nog vragen hebt?



Groetjes,

Angela

Reageer