.

Beantwoord

Hoe kan ik voorkomen dat ik verbinding maak met mobiel internet in het buitenland?

  • 15 June 2014
  • 2 reacties
  • 516 Bekeken

Badge
Ik heb sinds kort een abonnement en had hiervoor altijd een prepaid kaart.

Nu ga ik volgende week naar het buitenland op vakantie en wil mijn internet uitzetten eigenlijk, nu zie ik in het overzicht van mijn simyo dat ik hier internetten in het buitenland uitkan zetten.
Mijn vraag is nu:  als ik INTERNET uitzet in "mijn SIMYO" staat dan het internet ook daadwerkelijk uit en kom ik dan niet voor verrassingen te staan als ik terug kom van vakantie, of moet ik nog meer handelingen verrichten om internet daadwerkelijk uit te zetten.

mvgr Jan
icon

Beste antwoord door Scotsman 15 June 2014, 19:01

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als je Internet op je Mobiel - Buitenland uitzet (of uit laat staan want bij een nieuw abonnement staat die optie standaard uit als ik me goed herinner) dan heb je geen internet in het buitenland. Je kunt Internet op je Mobiel - Nederland gewoon aan laten staan want dan heb je meteen weer internet zodra je terug bent in Nederland (als je dat wilt tenminste). Het lijkt me heel verstandig om de buitenlandoptie niet aan te zetten want een moderne smartphone gaat om de haverklap het mobiele internet op en het risico dat je met hoge roamingkosten komt te zitten is groot.
Badge +6
Hoi jstrijkert,

Ik heb eerlijk gezegd verder niets toe te voegen aan het antwoord van Scotsman, dankjewel Scotsman! 🙂

Reageer