Hoe kan ik het beste mijn mobiele telefoon instellen om vanuit de VS naar Nederland te bellen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Jjdevetteradder,
Welkom op het Simyo forum.
Wat leuk dat je naar de Verenigde Staten gaat!
Als je alleen wilt bellen, hoef je op Mijn Simyo.nl alleen de optie 'Bellen in en naar het buitenland aan te zetten. Wil je ook gebruik maken van internet, zet dan ook de optie 'Internet op je mobiel in het buitenland' aan.
Op je telefoon moet de optie (data) roaming aanstaan.
Mocht je ondanks de juiste instellingen niet kunnen bellen, dan kun je handmatig een netwerk selecteren met goede dekking.
Ik wil je nog aanraden om even op onze tarievenpagina te kijken. Hier vind je de tarieven die wij hanteren voor bellen, sms'en en internetten in het buitenland.
Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Sean
Welkom op het Simyo forum.
Wat leuk dat je naar de Verenigde Staten gaat!
Als je alleen wilt bellen, hoef je op Mijn Simyo.nl alleen de optie 'Bellen in en naar het buitenland aan te zetten. Wil je ook gebruik maken van internet, zet dan ook de optie 'Internet op je mobiel in het buitenland' aan.
Op je telefoon moet de optie (data) roaming aanstaan.
Mocht je ondanks de juiste instellingen niet kunnen bellen, dan kun je handmatig een netwerk selecteren met goede dekking.
Ik wil je nog aanraden om even op onze tarievenpagina te kijken. Hier vind je de tarieven die wij hanteren voor bellen, sms'en en internetten in het buitenland.
Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Sean
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.