.

Vraag

Hoe kan ik kosten hebben buiten bundel terwijl ik niet heb opgenomen?

  • 10 November 2022
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Beste Simyo,

Momenteel ben ik in Canada. Ik begrijp dat er dan hoge kosten aan zitten als ik zou bellen. Nu ben ik gisteren en eergisteren gebeld door Nederlandse nummers, maar heb ik niet opgenomen. Als ik dan vervolgens in Mijn Simyo kijk staat er vervolgens dat ik wel gebeld zou hebben met deze nummers. Kijk ik in mijn belgeschiedenis, dan staat hier heel simpelweg zoals het is dat ik niet gebeld heb. Kunnen jullie dit aub nagaan wat er fout gaat en dit verbruik corrigeren?


2 reacties

Reputatie 7

@RobertHrlr Hebben de oproepen je voicemail ingesproken en heb je die beluisterd?

In het buitenland kun je om die reden dan ook beter je voicemail uitzetten.

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @RobertHrlr,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend voor je is! Het klopt inderdaad wat @RicoK zegt (bedankt voor je reactie 😊). Ook kan het voorkomen dat de doorschakeling naar je voicemail kosten in rekening brengt in sommige landen. Dit zie je dan bij je verbruik terug als een '’ontvangen'’ gesprek. Ik raad je (net als @RicoK) aan om de voicemail in dit geval uit te schakelen! 

Ik begrijp dat je hier niet van op de hoogte was. Wat betreft het corrigeren van de kosten zal ik dit even moeten overleggen met de desbetreffende afdeling. Ik kan hierin niks garanderen. Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens?

Groetjes,
Amy

Reageer