.

Beantwoord

Hoe kan het dat ik gebeld heb naar het buitenland?

  • 27 October 2019
  • 2 reacties
  • 287 Bekeken

Volgens mijn factuur zou ik op 20 sept. naar het Verenigd Koninkrijk gebeld hebben. Ik kan me daar niets van herinneren. Ik zou ook niet weten waarom ik daar heen gebeld zou hebben. Overigens wat zijn de kosten voor bellen naar het buitenland?

icon

Beste antwoord door Groentjuh 28 October 2019, 11:19

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Op deze pagina kun je dat precies vinden. Vul als je in Nederland bent, vul je bij “Ik ga naar:” “Nederland (Zone 1)” in en kies bij “En bel of sms naar:” "Verenigd Koninkrijk (zone 1)” in en kijk onder de kop: "Van Nederland naar Verenigd Koninkrijk” voor de kosten voor SMSen en bellen.

 

“Nederland (Zone 1)” en "Verenigd Koninkrijk (zone 1)” kun je natuurlijk aanpassen naar andere landen om daarvoor de tarieven te zien!

 

Op het moment van het plaatsen van deze post is het:

Bellen: € 0,2299 per minuut
Sms'en: € 0,0726 per sms

Reputatie 7
Badge +10

Hoi Johan, 

 

Goed dat je je factuur nog natrekt om te zien wat er gebeurd is! Ik zie inderdaad dat er op 20 september gebeld is naar het Verenigd Koninkrijk. Op je factuur zie je ook naar welk nummer er gebeld is. Kun je dit terugvinden op je mobiele telefoon zelf, bij de oproepen? 

 

Bellen naar het buitenland, dat verschilt qua tarief! Maar vanuit Nederland naar het Verenigd Koninkrijk is het € 0,23 per minuut, en € 0,07 per sms. Precies zoals Groentjuh aangeeft! 

 

Laat je me weten of je het in je mobiel terug kunt vinden?

 

Groetjes,

Jihane

Reageer