.

Beantwoord

Hoe houd ik goedkoop contact met familie in Dubai?

  • 11 February 2019
  • 3 reacties
  • 6419 Bekeken

Dag allemaal, een vraagje.
Mijn ouders gaan een week naar Dubai, hoe kan ik het beste/goedkoopste met hen in contact blijven? Dus bellen en sms'en.
Ik zie jullie antwoorden tegemoet!
icon

Beste antwoord door Groentjuh 11 February 2019, 17:01

Bekijk originele reactie

3 reacties

Eigenlijk zou het beste zijn bijvoorbeeld via WiFi Whatsapp bellen en berichten. Dan is het gratis.
Reputatie 7
Badge +9
Goedkoopste is: Niet bellen, SMSen en internetten via mobiel internet.

Videobellen/bellen/chatten via een online dienst (messenger, whatsapp, hang out, duo, skype etc etc) is het goedkoopste! Daarvoor is wel weer internet nodig, dus daarvoor moet je lokaal dan weer wifi vinden!

De enige andere optie is wel de dienste van Simyo gebruiken. De Verenigde Arabische Emiraten ligt in zone 3:
Gebeld worden, voicemail afluisteren, bellen naar Nederland, bellen naar landen in zone 1, bellen naar landen in zone 2 en bellen naar landen in zone 3 kost: € 2,542 per minuut.
Bellen naar landen in zone 4 kost: € 4,576 per minuut.
Sms versturen kost: € 0,508 per Sms.
Sms ontvangen is gratis.
Voicemail ontvangen is gratis.
Internetten kost: €5,00 per MB.

Samengevat: prijzig! Er zijn geen voordeliger bundels, die Simyo aanbiedt voor landen in zone 3. Wifi is daar waarschijnlijk goedkoper!
Reputatie 5
Badge +4
Hoi DitIsDeDyln,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je ouders op vakantie gaan naar Dubai! Ik zie dat Friesian en Groentjuh je al geholpen hebben. Eigenlijk kan ik hier vrij weinig aan toevoegen. Het gebruik maken van onze diensten is aardig aan de prijs en wij adviseren je dus gebruik te maken van wifi of plaatselijk een simkaartje aan te schaffen.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag! Wens je ouders alvast een hele fijne vakantie! 😀

Thanks Friesian en Groentjuh!

Groetjes,

Kevin

Reageer